AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Kan universet snart skaffe meg en normal og mentalt frisk mann? Uten personlighetsproblematikk, lav IQ, lav EQ, kronisk prematur ejukalasjon eller andre rariteter? Anonymous poster hash: 90e27...344
Gjest FuturePrimitive Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Kan universet snart skaffe meg en normal og mentalt frisk mann? Uten personlighetsproblematikk, lav IQ, lav EQ, kronisk prematur ejukalasjon eller andre rariteter? Anonymous poster hash: 90e27...344 Istedenfor å tilkalle universum, kanskje det er en idè å se på hvorfor du møter slike menn? Hvorfor tiltrekker du deg tilbakestående, uintelligente ejakulerende retards? Hvorfor er det disse mennene du ender opp på date med? Det er problemstillingen du må ta opp med deg selv. Lykke til Mvh Universum 2
likeasir Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Snakk med kundeservice! [email protected] 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Kan universet snart skaffe meg en normal og mentalt frisk mann? Uten personlighetsproblematikk, lav IQ, lav EQ, kronisk prematur ejukalasjon eller andre rariteter?Anonymous poster hash: 90e27...344 Du må bare ønske det nok!Hilsen The law of attraction Anonymous poster hash: 0cf9f...178 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Nei Mvh Universet Anonymous poster hash: f739e...609
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Istedenfor å tilkalle universum, kanskje det er en idè å se på hvorfor du møter slike menn? Hvorfor tiltrekker du deg tilbakestående, uintelligente ejakulerende retards? Hvorfor er det disse mennene du ender opp på date med? Det er problemstillingen du må ta opp med deg selv. Lykke til Mvh Universum Alle har ikke alle de nevnte dårlige egenskapene, men alle har hatt et av dem på et slikt nivå at et forhold ikke fungerer... Er vel derfor de er single og ute på markedet Anonymous poster hash: f739e...609
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Snakk med kundeservice! [email protected] Har prøvd, men de svarer ikke!!!!! Anonymous poster hash: f739e...609
Gjest FuturePrimitive Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Alle har ikke alle de nevnte dårlige egenskapene, men alle har hatt et av dem på et slikt nivå at et forhold ikke fungerer... Er vel derfor de er single og ute på markedet Anonymous poster hash: f739e...609 Ja, du får begynne og gå etter de som allerede er i forhold. De er jo "merket" som bra menn Single menn ejakulerer prematurt. Alle vet det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Kan universet snart skaffe meg en normal og mentalt frisk mann? Uten personlighetsproblematikk, lav IQ, lav EQ, kronisk prematur ejukalasjon eller andre rariteter? Anonymous poster hash: 90e27...344 Kanskje snu litt på det: hvorfor tiltrekker de seg en person som deg gang på gang? Vi vet jo ikke om det er slik, men sett at det var slik. Kanskje begge skal lære om seg selv gjennom projiseringer fra andre? Anonymous poster hash: 896ac...14a
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Hva er det som gjør frøken TS til noe å samle på da mon tro?
Magnifique Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Hei. Trodde det var snakk om "universitetet", jeg. Ha-ha. Så derfor skjønte jeg ingenting. Uansett: Alle har positive og negative sider, og det er viktig å finne en balanse, slik at man kan leve med sin partners "rariteter". 2
Gjest .-L-. Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Hvilket universitet er du på? Eller hvilket fakultet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå