Gå til innhold

Another weirdo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan universet snart skaffe meg en normal og mentalt frisk mann? Uten personlighetsproblematikk, lav IQ, lav EQ, kronisk prematur ejukalasjon eller andre rariteter?

Anonymous poster hash: 90e27...344
Videoannonse
Annonse
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Kan universet snart skaffe meg en normal og mentalt frisk mann? Uten personlighetsproblematikk, lav IQ, lav EQ, kronisk prematur ejukalasjon eller andre rariteter?

Istedenfor å tilkalle universum, kanskje det er en idè å se på hvorfor du møter slike menn? Hvorfor tiltrekker du deg tilbakestående, uintelligente ejakulerende retards? Hvorfor er det disse mennene du ender opp på date med? Det er problemstillingen du må ta opp med deg selv. Lykke til :)

Mvh

Universum

• Liker 2
Skrevet

Du må bare ønske det nok!

Hilsen The law of attraction Anonymous poster hash: 0cf9f...178

• Liker 1
Skrevet

Nei

Mvh

Universet

:ler:

Anonymous poster hash: f739e...609

Skrevet

Istedenfor å tilkalle universum, kanskje det er en idè å se på hvorfor du møter slike menn? Hvorfor tiltrekker du deg tilbakestående, uintelligente ejakulerende retards? Hvorfor er det disse mennene du ender opp på date med? Det er problemstillingen du må ta opp med deg selv. Lykke til :)

Mvh

Universum

Alle har ikke alle de nevnte dårlige egenskapene, men alle har hatt et av dem på et slikt nivå at et forhold ikke fungerer... Er vel derfor de er single og ute på markedet :ler:

Skrevet

Snakk med kundeservice!

[email protected]

Har prøvd, men de svarer ikke!!!!! :sur:

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Alle har ikke alle de nevnte dårlige egenskapene, men alle har hatt et av dem på et slikt nivå at et forhold ikke fungerer... Er vel derfor de er single og ute på markedet :ler:

Ja, du får begynne og gå etter de som allerede er i forhold. De er jo "merket" som bra menn ;)

Single menn ejakulerer prematurt. Alle vet det.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje snu litt på det: hvorfor tiltrekker de seg en person som deg gang på gang? Vi vet jo ikke om det er slik, men sett at det var slik. Kanskje begge skal lære om seg selv gjennom projiseringer fra andre?

Anonymous poster hash: 896ac...14a

Skrevet

Hva er det som gjør frøken TS til noe å samle på da mon tro? :smoke:

Skrevet

Hei.

Trodde det var snakk om "universitetet", jeg. Ha-ha. Så derfor skjønte jeg ingenting. :biggrin:

Uansett: Alle har positive og negative sider, og det er viktig å finne en balanse, slik at man kan leve med sin partners "rariteter".

• Liker 2
Skrevet

Hvilket universitet er du på? Eller hvilket fakultet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...