Gå til innhold

nr 19 og skyvedørsgarderobe

momo

Anbefalte innlegg

Så på nr 19 i går og John og Karin hadde fått tak i skikkelig billig skyvedørsgarderobe.

Så det jeg lurer på er hvor får man tak i billig skyvedørsgarderobe. Skulle gjerne hatt det på soverommet, men de jeg har sett, så kommer prisen på over 20 000 kr.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at de hadde kjøpt bare skyvedøra og brukt en nisje i veggen som "stamme". En slik skyvedør koster som regel mellom 800 og 1200 hvis man velger de enkelste. Har du en vegg som ikke er for bred, så kan du bare sette opp skyvedører og innrede med trådkurver m.m.

Speildører er dyrt, men de enkle typene får du relativt billig. De kan males eller tapetseres for å passe inn i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor holder han til?

:-) :-)

Her

Da vi kjøpte skyvedørs garderobe, satte vi flere leverandører opp mot hverandre. Feks Maxbo og Garderobe-Mannen. Fikk derfor redusert prisen med over 30 %.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jysk, ikea, skeidar... osv...

Trur det var skyvedørsgarderobar eg såg på sal då eg var innom IKEA tidlegare i dag.

Og for ei stund sidan var det sal på Jysk.

Mitt tips er å følgje med på reklamen du får i posten. - ofte er det berre boss, men nokre gongar kan det faktisk hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest østfol

Er du ikke så "fin" på det kan man kjøpe hobbyplater og bruke de som dører...det har vi gjort...

Ble kjempe fint:)

Har malt de, og tatt på håndtak.....

Kjøper bare de skinnene løst...

Også setter du de opp selv:)

Koster ca 800,- ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...