AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg prøver å finne ut hva jeg kan gi i julegave til min datter som blir fire i februar. Jeg prøver å spørre henne, men da kommer det bare svar slik som: rosa spade, eller rosa duk til kjøkkenet etc. Hun ønsker seg sparkesykkel, men det er vel bedre å gi når våren kommer, og hun kan bruke den. Jeg vurderer skøyter, men hun har ikke prøvd skøyter tidligere, og jeg er ikke sikker på om hun vil like å gå på skøyter. Ski og rattkjelke har hun fra før av. Hva gir dere andre til deres jenter i den alderen? Anonymous poster hash: 7859d...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 27. oktober 2013 #2 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg prøver å finne ut hva jeg kan gi i julegave til min datter som blir fire i februar. Jeg prøver å spørre henne, men da kommer det bare svar slik som: rosa spade, eller rosa duk til kjøkkenet etc. Hun ønsker seg sparkesykkel, men det er vel bedre å gi når våren kommer, og hun kan bruke den. Jeg vurderer skøyter, men hun har ikke prøvd skøyter tidligere, og jeg er ikke sikker på om hun vil like å gå på skøyter. Ski og rattkjelke har hun fra før av. Hva gir dere andre til deres jenter i den alderen? Anonymous poster hash: 7859d...f81 Finnes både duplo og smålego som er for jenter. Klær Kanskje hun har lyst til å lære seg å strikke? Gøy med garn og pinner. Malekoster og maling. Dukke og dukkeklær. Nytt sengetøy. Filmer. Pc-spill. Mal på veggen med tavlemaling, så kan du gi henne kvitt til å skrive/tegne med. Bokstaver og tall. Så hun kan lære seg alfabetet og telle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 27. oktober 2013 #3 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vår fireåring elsker å kle seg ut; så en kiste med masse kostymer. Skøyter fikk hun i fjor, men kunne nok ha ventet til i år Sparkesykkel med to hjul skal hun få (selv om hun har bursdag i april). Skrivesaker er poppis. Ting til dukken; vugge, vogn etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Del Skrevet 27. oktober 2013 Min snart fireåring (jente) ønsker seg "bil som kan kjøre av seg selv", så da blir det det (fjernstyrt lekebil/radiobil), faktisk to tenker jeg, så kan vi kræsje med hverandre... Anonymous poster hash: abc37...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 27. oktober 2013 #5 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Frøkna her har bursdag i april, også kommer jo jula også, så jeg følger med her Ting som jenta mi ønsker seg: -klokke -sparkesykkel -prompepute -hoppeball -tatoveringer -tavle med kritt Andre ideer jeg har til henne: - kostyme, tingeling - Nintendo ds - spill til pappas ps3/Nintendo Wii - polly pocket - tårn/hus til små ponnier, husker ikke helt hva de heter.. - kreative ting som perler, maleutstyr, scrappeting osv - brettspill, "se hva jeg kan" (tror jeg det heter) Kom på to ting til: -trommesett/ andre musikkinstrumenter - cdspiller med høytalere, f.eks hello kitty eller noe annet hun liker. Endret 27. oktober 2013 av Miss moneypenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå