AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg prøver å finne ut hva jeg kan gi i julegave til min datter som blir fire i februar. Jeg prøver å spørre henne, men da kommer det bare svar slik som: rosa spade, eller rosa duk til kjøkkenet etc. Hun ønsker seg sparkesykkel, men det er vel bedre å gi når våren kommer, og hun kan bruke den. Jeg vurderer skøyter, men hun har ikke prøvd skøyter tidligere, og jeg er ikke sikker på om hun vil like å gå på skøyter. Ski og rattkjelke har hun fra før av. Hva gir dere andre til deres jenter i den alderen? Anonymous poster hash: 7859d...f81
Gjest Kv84 Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg prøver å finne ut hva jeg kan gi i julegave til min datter som blir fire i februar. Jeg prøver å spørre henne, men da kommer det bare svar slik som: rosa spade, eller rosa duk til kjøkkenet etc. Hun ønsker seg sparkesykkel, men det er vel bedre å gi når våren kommer, og hun kan bruke den. Jeg vurderer skøyter, men hun har ikke prøvd skøyter tidligere, og jeg er ikke sikker på om hun vil like å gå på skøyter. Ski og rattkjelke har hun fra før av. Hva gir dere andre til deres jenter i den alderen? Anonymous poster hash: 7859d...f81 Finnes både duplo og smålego som er for jenter. Klær Kanskje hun har lyst til å lære seg å strikke? Gøy med garn og pinner. Malekoster og maling. Dukke og dukkeklær. Nytt sengetøy. Filmer. Pc-spill. Mal på veggen med tavlemaling, så kan du gi henne kvitt til å skrive/tegne med. Bokstaver og tall. Så hun kan lære seg alfabetet og telle litt.
Gjest Magdalene Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Vår fireåring elsker å kle seg ut; så en kiste med masse kostymer. Skøyter fikk hun i fjor, men kunne nok ha ventet til i år Sparkesykkel med to hjul skal hun få (selv om hun har bursdag i april). Skrivesaker er poppis. Ting til dukken; vugge, vogn etc...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Min snart fireåring (jente) ønsker seg "bil som kan kjøre av seg selv", så da blir det det (fjernstyrt lekebil/radiobil), faktisk to tenker jeg, så kan vi kræsje med hverandre... Anonymous poster hash: abc37...d92
Miss moneypenny Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Frøkna her har bursdag i april, også kommer jo jula også, så jeg følger med her Ting som jenta mi ønsker seg: -klokke -sparkesykkel -prompepute -hoppeball -tatoveringer -tavle med kritt Andre ideer jeg har til henne: - kostyme, tingeling - Nintendo ds - spill til pappas ps3/Nintendo Wii - polly pocket - tårn/hus til små ponnier, husker ikke helt hva de heter.. - kreative ting som perler, maleutstyr, scrappeting osv - brettspill, "se hva jeg kan" (tror jeg det heter) Kom på to ting til: -trommesett/ andre musikkinstrumenter - cdspiller med høytalere, f.eks hello kitty eller noe annet hun liker. Endret 27. oktober 2013 av Miss moneypenny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå