Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen blir man kvitt de forpestede sorte prikkene på nesa?:P Har prøvd sånne plaster-greier som man limer på og liksom skal "dra" dem ut når man river det av, men det hjalp ikke i det hele tatt. Tørr ikke klemme for mye heller, for moren min skulle på liv og død klemme ut en av dem til konfirmasjonen min og da endte jeg opp med et hakk i nesa...

Anonymous poster hash: 2dcf8...cf2
Skrevet

MD formulations rens, skrubb og serum.

Anonymous poster hash: 6dccf...5cd
Skrevet

Det betyr bare at du har store porer (og det er normalt). Om du er flink til å rense huden og bruke en skrubbekrem, særlig på nesa, panna og haka bør de forsvinne litt. Det svarte er jo bare talg som har blitt farget. Jeg synes de plastrene hjelper ganske mye. I alle fall om du ser hvor mye de drar med ut. Bare pass på at porene er åpne når du bruker det. Skrubb og vask med ganske varmt vann først.

Skrevet

Jeg har bare god erfaring med Bioré-strips, men som Lea2 sier: Pass på at området er dampet godt i varmt vann.

Skrevet

MD formulations rens, skrubb og serum.

Ja, punga ut i dyre dommer for MD, både rens, skrubb og serum i 4 mnd og de gjorde INGENTING! :fnise:

Det betyr bare at du har store porer (og det er normalt). Om du er flink til å rense huden og bruke en skrubbekrem, særlig på nesa, panna og haka bør de forsvinne litt. Det svarte er jo bare talg som har blitt farget. Jeg synes de plastrene hjelper ganske mye. I alle fall om du ser hvor mye de drar med ut. Bare pass på at porene er åpne når du bruker det. Skrubb og vask med ganske varmt vann først.

Renser huden med MD formulations sin rens siden jeg fremdeles har igjen av den, og skrubb lager jeg av olivenolje og sukker men ser ikke noen forskjell:\ De plastrene fikk jeg bare pitte litt på, måtte virkelig se etter for å finne noe på plasteret. Men det er vel forskjellige sorter sikkert.

Skrevet

Ja, punga ut i dyre dommer for MD, både rens, skrubb og serum i 4 mnd og de gjorde INGENTING! :fnise:

Renser huden med MD formulations sin rens siden jeg fremdeles har igjen av den, og skrubb lager jeg av olivenolje og sukker men ser ikke noen forskjell:\ De plastrene fikk jeg bare pitte litt på, måtte virkelig se etter for å finne noe på plasteret. Men det er vel forskjellige sorter sikkert.

Olivenolje hadde bare gjort mine porer verre hvertfall!!

Skrevet

Jeg tror jeg hadde kjøpt en skrubbekrem tilpasset ansikt. Olje og sukker fungerer fint på kroppen, men jeg tror det er for grovt til å bruke i ansiktet og særlig mot slike ting som sorte prikker. Jeg har en som er spesielt for sorte prikker og den er ekstremt finkornet.

Skrevet

Jeg har bare god erfaring med Bioré-strips, men som Lea2 sier: Pass på at området er dampet godt i varmt vann.

Det vil jeg prøve. Hvor selges Biore-strips?:)

Skrevet

Så hyggelig du var da! Hos meg forsvant det helt, så du må ha gjort noe feil. Hjelper ikke med MD hvis du smører deg med Spenol etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Olivenolje hadde bare gjort mine porer verre hvertfall!!

Synes alle snakker om hvor jev olivenoje er hele tiden :fnise: Men mine blir hverken større eller minde enten jeg skrubber eller ei-_-

Jeg tror jeg hadde kjøpt en skrubbekrem tilpasset ansikt. Olje og sukker fungerer fint på kroppen, men jeg tror det er for grovt til å bruke i ansiktet og særlig mot slike ting som sorte prikker. Jeg har en som er spesielt for sorte prikker og den er ekstremt finkornet.

Kan du dele navnet på skrubben? :)

Skrevet

Så hyggelig du var da! Hos meg forsvant det helt, så du må ha gjort noe feil. Hjelper ikke med MD hvis du smører deg med Spenol etterpå.

kan hende det ikke hjelper på alle vettu

Anonymous poster hash: ec28f...000

• Liker 5
Skrevet

Hvis du har fet hudtype bør iallefall ikke bruke olje på huden, da vil porene bli enda mer tilstoppet og huden enda fetere. Og sukker er altfor grovt å bruke i ansiktet, huden der er tynnere enn på resten av kroppen.. Du har jo den svarte masken, acne killer, som skal fjerne sorte prikker, har hørt at den skal hjelpe :) har ikke prøvd den selv da.. Og for all del ikke klem de ut selv! Da risikerer du stygge arr

Skrevet

Det vil jeg prøve. Hvor selges Biore-strips?:)

Jeg kjøpte en hel eske på ebay i fjor! :)

Skrevet

kan hende det ikke hjelper på alle vettu

Nei, det er klart det ikke hjelper hvis du bruker det feil og ut fra hva du har skrevet i denne tråden så er det svært sannsynlig.

Skrevet

Jeg kjøpte en hel eske på ebay i fjor! :)

Takk! :)

Annonse
Skrevet

Nei, det er klart det ikke hjelper hvis du bruker det feil og ut fra hva du har skrevet i denne tråden så er det svært sannsynlig.

for det første, jeg er en annen ab. for det andre, ikke alle produkter hjelper på absolutt alle menneskene i hele verden :)

• Liker 3
Skrevet

MD formulations hjalp ikke meg heller.. Svidde av masse penger på produkter som ga meg null resultater.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke sånn at fordi om en ting fungerer for deg, så fungerer det for resten også. Alt fungerer ikke til alle..

Uansett om man bruker det rett eller ikke...

Anonymous poster hash: 03b83...66e

• Liker 3
Skrevet

Du burde kjøpe en ansiktsbørste som denne: http://www.dermstore.com/product_Exfoliating+Face+Brush_13669.htm

Seriøst, det forandret livet mitt. Jeg hadde hele nesen og haka dekket av sorte prikker i tennårene og prøvde alle mulige skrubber og produkter, men ingenting hjalp. Det eneste som funker for meg er en slik børste! Vask ansiktet og dekk hele flaten med skrubbekrem eller rensekrem, masser hele ansiktet lenge med børsten. Bruk lang tid på nesen og mix mellom runde og rette bevegelser.

Anonymous poster hash: 3fd6c...694
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke sånn at fordi om en ting fungerer for deg, så fungerer det for resten også. Alt fungerer ikke til alle..

Uansett om man bruker det rett eller ikke...

Anonymous poster hash: 03b83...66e

Les svaret mitt en gang til du. Her er det stor sannsynlighet for brukerfeil. Jeg er klar over at det ikke fungerer for alle, men de er i mindretall/bruker det feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...