Gå til innhold

Så skuffet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest med en jeg liker godt og tenkte at nå kunne jeg benytte sjansen og se om det ble noe. Det ble ikke det, han var stormende opptatt av en annen.

Æsj, hva gjør jeg nå da?

Bare glemmer hele fyren og håper at det ikke blir noe mer mellom de og at han ved en senere anledning oppdager meg igjen..? Hvor patetisk er ikke det.

Er det sånn at løpet er kjørt når man er blitt "valgt bort" en gang? That's it - ingen flere sjanser? Typisk at det skjer med meg.

Anonymous poster hash: dc03d...063
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, hva gjør jeg nå da?

Bare glemmer hele fyren og håper at det ikke blir noe mer mellom de og at han ved en senere anledning oppdager meg igjen..? Hvor patetisk er ikke det.

Nå bør du innse at følelsene dine ikke er gjensidige og glemme hele fyren

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva med å ta initiativ selv fremfor å vente på at han skal "oppdage deg"? Jeg er ganske sikker på at det er litt mer effektivt.

Skrevet

Trådstarter her. Jeg tok initiativ. Enda valgte han hun andre. Så, da er det kjørt da. Det er ikke bare å skru av følelsene heller, men det er vel det eneste å gjøre. :trist:

Skrevet

Er det sånn at dere har hatt noe på gang først også plutselig ble han opptatt av en annen? Da ville jeg nok gått videre. Men hvis det er slik at han ikke vet at du er intressert engang så er det vel ikke noe i veien for å hinte litt hvis du møter han igjen og han ikke er sammen med noen andre?

Anonymous poster hash: 8de90...d96

Gjest Raindrops
Skrevet

Trådstarter her. Jeg tok initiativ. Enda valgte han hun andre. Så, da er det kjørt da. Det er ikke bare å skru av følelsene heller, men det er vel det eneste å gjøre. :trist:

Da ville jeg bare gått videre.

Skrevet

Gå videre, og skjer det så skjer det.

Anonymous poster hash: bfb83...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...