AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Var sammen med noen venninner på en bar igår, og det inntraff en hendelse jeg ikke helt klarer å få ut av hodet. Kanskje mye grunnet usikkerhet, men. Vi traff en herremann som disse venninnene kjente fra før, slo oss ned sammen med guttegjengen og praten gikk om løst og fast. Pratet litt med en fyr som hadde mange venner fra mitt hjemsted,bl.a. en ex, så vi ble sittende å snakke litt om dette og omtrent "kartla" felles bekjente. Etter en liten stund kommer to kamerater bort til han og mens de står bak meg roper de ut "Ey Kristian, du har skutt gullfuglen i kveld, hahahahaha". Hans respons til dette var latter og "hun kjenner exen". Mitt spørsmål er: Var dette ment som ironi, at jeg på ingen måte var en gullfugl? Jeg sitter igjen med det inntrykket grunnet latter og hans respons på kommentaren. Allikevel synes jeg det er en utrolig merkelig og uhøflig måte å opptre ovenfor en person man ikke kjenner? Jeg satt jo rett der og hørte hva de utbrøt. Jeg har ikke verdens beste selvtillit, så kan også være at jeg overanalyserer dette og tolker det i værste mening, men føler bare for å høre noen andres inntrykk av situasjonen. Anonymous poster hash: a1026...15e Anonymous poster hash: a1026...15e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Litt kjip kommentar det det. Dessverre virket det som om de var ironiske. Slemt gjort. Anonymous poster hash: 4ea57...4cb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du er pen og årntlig var det ikke ironisk ment, er du stygg, feit eller tacky var et ironisk ment. Anonymous poster hash: 174de...ab7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Umulig å si om det var ironisk uten å høre tonefallet, men mest sannsynlig var det bare en teit kommentar som du ikke trenger å ta personlig i noen retning. Anonymous poster hash: 60a7c...f00 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du er pen og årntlig var det ikke ironisk ment, er du stygg, feit eller tacky var et ironisk ment. Anonymous poster hash: 174de...ab7 Tja.. Vil kategorisere meg som pen og litt breiere over rumpa enn normalen Anonymous poster hash: a1026...15e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Tja.. Vil kategorisere meg som pen og litt breiere over rumpa enn normalen Anonymous poster hash: a1026...15e Hvis du tidligere har erfart at du har en viss status blant menn var det nok positivt ment. Var det en gjeng med klyser som var veldig attraktive, kan det hende de er sånne som sier hva de vil og er veldig kritiske for hvordan damer ser ut. Da var det ironisk ment og de er noen idioter. Anonymous poster hash: 174de...ab7
Gjest energibånd Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror ikke du skal ta den kommentaren så personlig. Noen duster ute på bytur kan lire av seg mye merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå