Gå til innhold

Huawei Ascend G700

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Begynner å gå litt lei av altfor lite tilgjengelig minne på min Sony Xperia sola. Denne har det firedobbelte, en raskere prosessor, og en god del større skjerm. Bør jeg gå for den?

Jeg har ingen avansert bruk, vil egentlig bare ha en rimelig smartmobil som har mer minne (ram), så den ikke henger seg opp omtrent hele tiden. :sur:

Huawei går vel kanskje ikke for å være blant de mest stabile og feilfrie merkene?

Gi meg noen innspill/advarsler/kjeft.

Edit:Legge inn en link kanskje. (Tekniske data)

Endret av Lutetium 71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :tristbla:

Skrevet

Nå har jeg til og med klippet ut en papp-plate for å få et intrykk av dimensjonene på denne saken. :Hehe: Men.. det var det med holdbarthet og kvalitet da? Har forstått det sånn at byggekvaliteten på Huawei er litt varierende, og batteritiden er så som så?

Skrevet

Min mor hadde en huawei før, hun var rimelig fornøyd med den :) jeg ville nok alikevell gått for en iphone eller samsung :)

Skrevet

Ville følt meg tryggere med en Samsung, HTC eller Sony.

Anonymous poster hash: 3a834...fe7
Skrevet

Min mor hadde en huawei før, hun var rimelig fornøyd med den :) jeg ville nok alikevell gått for en iphone eller samsung :)

Noted. Det var ikke store problemer med batteritid på huaweien, eller at den hang seg opp?

Ville følt meg tryggere med en Samsung, HTC eller Sony.

Anonymous poster hash: 3a834...fe7

Jeg har allerede en Sony, kan ikke klage på byggekvaliteten på den, men det er tregre enn sirup siden den har så lite minne (ram). Batteritiden er vel forsåvidt ok, men det var først etter at jeg gravde frem en innstilling som setter den i "dyp standby" - dvs slår av blåtut, wifi, og mye annet nyttig.

Jeg pleier ikke dra mobilen min gjennom søla, eller hive den i gulvet (så ofte), så jeg kan tåle en mobil som ikke er helt topp på byggekvalitet og robusthet. Det er viktigere at den er raskere enn den jeg har nå. :)

Men er huawei et totalt mareritt, vil jeg heller droppe å kjøpe.

Skrevet

Noted. Det var ikke store problemer med batteritid på huaweien, eller at den hang seg opp?

Jeg har allerede en Sony, kan ikke klage på byggekvaliteten på den, men det er tregre enn sirup siden den har så lite minne (ram). Batteritiden er vel forsåvidt ok, men det var først etter at jeg gravde frem en innstilling som setter den i "dyp standby" - dvs slår av blåtut, wifi, og mye annet nyttig.

Jeg pleier ikke dra mobilen min gjennom søla, eller hive den i gulvet (så ofte), så jeg kan tåle en mobil som ikke er helt topp på byggekvalitet og robusthet. Det er viktigere at den er raskere enn den jeg har nå. :)

Men er huawei et totalt mareritt, vil jeg heller droppe å kjøpe.

Nei, det var ingen problem med verken batteritid eller at den hang seg opp før telefonen var to år gammel, og da kom det nok av slitasje :)

Skrevet

Nei, det var ingen problem med verken batteritid eller at den hang seg opp før telefonen var to år gammel, og da kom det nok av slitasje :)

Ok! :)

Skrevet

Der var skrapetelefonen bestilt. Ikke skuff meg nå Huaweis :pls:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...