Lutetium 71 Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Begynner å gå litt lei av altfor lite tilgjengelig minne på min Sony Xperia sola. Denne har det firedobbelte, en raskere prosessor, og en god del større skjerm. Bør jeg gå for den? Jeg har ingen avansert bruk, vil egentlig bare ha en rimelig smartmobil som har mer minne (ram), så den ikke henger seg opp omtrent hele tiden. Huawei går vel kanskje ikke for å være blant de mest stabile og feilfrie merkene? Gi meg noen innspill/advarsler/kjeft. Edit:Legge inn en link kanskje. (Tekniske data) Endret 27. oktober 2013 av Lutetium 71
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2013 Nå har jeg til og med klippet ut en papp-plate for å få et intrykk av dimensjonene på denne saken. Men.. det var det med holdbarthet og kvalitet da? Har forstått det sånn at byggekvaliteten på Huawei er litt varierende, og batteritiden er så som så?
handballspiller Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Min mor hadde en huawei før, hun var rimelig fornøyd med den jeg ville nok alikevell gått for en iphone eller samsung
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Ville følt meg tryggere med en Samsung, HTC eller Sony. Anonymous poster hash: 3a834...fe7
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2013 Min mor hadde en huawei før, hun var rimelig fornøyd med den jeg ville nok alikevell gått for en iphone eller samsung Noted. Det var ikke store problemer med batteritid på huaweien, eller at den hang seg opp? Ville følt meg tryggere med en Samsung, HTC eller Sony. Anonymous poster hash: 3a834...fe7 Jeg har allerede en Sony, kan ikke klage på byggekvaliteten på den, men det er tregre enn sirup siden den har så lite minne (ram). Batteritiden er vel forsåvidt ok, men det var først etter at jeg gravde frem en innstilling som setter den i "dyp standby" - dvs slår av blåtut, wifi, og mye annet nyttig. Jeg pleier ikke dra mobilen min gjennom søla, eller hive den i gulvet (så ofte), så jeg kan tåle en mobil som ikke er helt topp på byggekvalitet og robusthet. Det er viktigere at den er raskere enn den jeg har nå. Men er huawei et totalt mareritt, vil jeg heller droppe å kjøpe.
handballspiller Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Noted. Det var ikke store problemer med batteritid på huaweien, eller at den hang seg opp? Jeg har allerede en Sony, kan ikke klage på byggekvaliteten på den, men det er tregre enn sirup siden den har så lite minne (ram). Batteritiden er vel forsåvidt ok, men det var først etter at jeg gravde frem en innstilling som setter den i "dyp standby" - dvs slår av blåtut, wifi, og mye annet nyttig. Jeg pleier ikke dra mobilen min gjennom søla, eller hive den i gulvet (så ofte), så jeg kan tåle en mobil som ikke er helt topp på byggekvalitet og robusthet. Det er viktigere at den er raskere enn den jeg har nå. Men er huawei et totalt mareritt, vil jeg heller droppe å kjøpe. Nei, det var ingen problem med verken batteritid eller at den hang seg opp før telefonen var to år gammel, og da kom det nok av slitasje
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2013 Nei, det var ingen problem med verken batteritid eller at den hang seg opp før telefonen var to år gammel, og da kom det nok av slitasje Ok!
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2013 Der var skrapetelefonen bestilt. Ikke skuff meg nå Huaweis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå