AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg vil gjerne utvide kjøkkenet vårt, men det eneste mulige tilstøtende rommet å fjerne veggen til, er kun 1,9 m bredt. Jeg lurer derfor på om det kan være mulig å sette inn en "spisebås" der, eller diner booth? Er dette heeeeelt ut og dritstygt, eller kan det være okei? Tenker noe ala dette i utforming, men i en annen stil da: http://imgfave.com/view/872484 Kjøkkenet vårt kommer til å bli hvitt, halvminimalistisk i en slags moderne retro-stil. Drømmen er et Smeg-kjøleskap, og for øvrig masse loppis-elementer (med andre ord som enhver Stockholms-blogg!) Hvis diner booth er noe som kan funke, hvilken stil bør jeg legge meg på her? Vil absolutt ikke ende opp med en parodisk Route 66-bås, som dette: http://www.barsandbooths.com/drive-in-diner-booth-set/ Noen tips og synspunkter? Anonymous poster hash: d7a89...78c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 TS igjen her: Må legge til at vi har spisestua i tillegg, så dette blir ikke den eneste spiseplassen vår. Det er jo litt upraktisk med sånne benker, men samtidig virker det deilig å sitte henslengt i en sånn. Vi er to voksne og to barn, forøvrig. Vil gjerne bruke plassen til felles frokost og middag, leksegjøring og som oppholdssted. Anonymous poster hash: 421ea...f00
Chloe- Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg syns det kan være superkoselig med kjøkkenbordet i et sånt avlukke!! Sånne retro-diner sofaer ser hverken fine eller komfortable ut i mine øyne. Fryktelig harry. Altså enig med deg der. Endret 26. oktober 2013 av Chloe-
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Ja, synes det ser koselig ut jeg også. Deilig å kunne slenge beina opp og sitte i en god sofa når en bare er en eller to der, og koselig å kunne sitte tett inntil ungene når en er flere. Men hvordan få den til å se urban, retro, moderne, ren og enkel ut? Og samtidig koselig og comfy? Anonymous poster hash: 421ea...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå