Gå til innhold

"Diner booth" på kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne utvide kjøkkenet vårt, men det eneste mulige tilstøtende rommet å fjerne veggen til, er kun 1,9 m bredt. Jeg lurer derfor på om det kan være mulig å sette inn en "spisebås" der, eller diner booth?

Er dette heeeeelt ut og dritstygt, eller kan det være okei?

Tenker noe ala dette i utforming, men i en annen stil da:

http://imgfave.com/view/872484

Kjøkkenet vårt kommer til å bli hvitt, halvminimalistisk i en slags moderne retro-stil. Drømmen er et Smeg-kjøleskap, og for øvrig masse loppis-elementer (med andre ord som enhver Stockholms-blogg!)

Hvis diner booth er noe som kan funke, hvilken stil bør jeg legge meg på her?

Vil absolutt ikke ende opp med en parodisk Route 66-bås, som dette:

http://www.barsandbooths.com/drive-in-diner-booth-set/

Noen tips og synspunkter?

Anonymous poster hash: d7a89...78c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS igjen her:

Må legge til at vi har spisestua i tillegg, så dette blir ikke den eneste spiseplassen vår. Det er jo litt upraktisk med sånne benker, men samtidig virker det deilig å sitte henslengt i en sånn. Vi er to voksne og to barn, forøvrig. Vil gjerne bruke plassen til felles frokost og middag, leksegjøring og som oppholdssted.

Anonymous poster hash: 421ea...f00
Skrevet (endret)

Jeg syns det kan være superkoselig med kjøkkenbordet i et sånt avlukke!!

Sånne retro-diner sofaer ser hverken fine eller komfortable ut i mine øyne. Fryktelig harry. Altså enig med deg der.

Endret av Chloe-
Skrevet

Ja, synes det ser koselig ut jeg også. Deilig å kunne slenge beina opp og sitte i en god sofa når en bare er en eller to der, og koselig å kunne sitte tett inntil ungene når en er flere.

Men hvordan få den til å se urban, retro, moderne, ren og enkel ut? Og samtidig koselig og comfy?

Anonymous poster hash: 421ea...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...