charactouy Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Fant en pakke salt lam i fryseren nå, som jeg tenkte bruke i morgen. Problemet er bare at det eneste jeg noengang har gjort med salt lam er potetball og jeg mangler surmelk - og potetball uten surmelk er no go. Dermed; har dere noen gode forslag til hva jeg kan lage i morgen?
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Ertesuppe Lys lapskaus Nettopp! Spesielt ertesuppe. Super høstmat! 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Støtter forslagene over, men salt lammekjøtt med kålrabistappe, mandelpotet, tyttebær og grønnertestuing og kraften av kjøttet kokt sammen med løk. Ikke bruk for mye pepper. Du kan også variere etter hva du har i skapet. Vann ut kjøttet 2 timer timer før tilberedning. Anonymous poster hash: f1eb3...0da
charactouy Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2013 Hmm, nå begynner kokkesenteret i hjernen å kjøre her... Kom gjerne med flere forslag om noen har
charactouy Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2013 Endte med kjøttsuppe, dessverre ikke laget på ertesuppe (hadde ikke i skapet), men med melboller. Vi forsynte oss to ganger, så da kan det vel kalles vellykket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå