AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Hei:) Er plaget med underjordiske kviser på haken, stort sett bare der jeg får de. Noen som kjenner til dette og har noen gode forslag til behandling av dette som ikke koster tusenvis av kroner? Anonymous poster hash: 24b66...381
rumperister Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Prøv potetmel Det suger visst til seg fukten fra kvisene. Bare "smør" på litt. Det er en litt annen konsistens enn mel, men vil likevel drysse litt. Så jeg har gjort det et par ganger før jeg har lagt meg til sove.Det er det billigste alternativet jeg kommer på. Tannkrem ville jeg forøvrig styrt unna i hvert fall. Men vask huden godt, bruk god fuktighetskrem så får vi krysse fingrene for at de holder seg borte på lang sikt og
Gjest Raindrops Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg ville vært forsiktig med potetmel. Det gjør huden tørr på overflaten og kan derfor i verste fall heller stimulere talgproduksjonen slik at du får flere kviser.
rumperister Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg ville vært forsiktig med potetmel. Det gjør huden tørr på overflaten og kan derfor i verste fall heller stimulere talgproduksjonen slik at du får flere kviser. Ja, det er det negative med det. Men, jeg tenker at dersom det er en stor fest eller noe, så går det an å ta det kun på den akutelle kvisen. Selvfølgelig ikke i hele ansiktet
koko_s Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Tenkte mer på eventuelle kremer, piller eller noe sånt no. Tannkrem og potetmel funker dårlig vil jeg tro.....
Magnifique Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Hei. Jeg vet at det er vanskelig, men det beste er nok bare å la dem være. Kviser er en betennelsesreaksjon på bakterier som har trengt ned i porene/huden, og det må bare gå sin gang, for å bli bedre. Jeg har selv være plaget av underjordiske kviser - og de er ekstra irriterende, nettopp fordi man ikke kan klemme på dem, og få ut verket. Ta heller sikte på å rense huden godt, og ikke bruk kremer som inneholder for eksempel mineraloljer, som kan tette igjen porene. Evnt. kan du kanskje prøve med litt Hydrokortison-salve. (Men jeg vet faktisk ikke om det funker på underjordiske kviser).
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 skaff deg ett sos produkt til bruk når du får de underjordiske kvisene. Halverer tiden det tar å bli kvitt dem. Anonymous poster hash: 0514c...130
koko_s Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Hva er et sos produkt? har du et produkt du kan anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå