Bitte Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Ser ut til at det nærmer seg slutten.....! Og heldigvis ser det ut som om hun har funnet tonen med noen,skikkelig. Ser på reklamen for neste gang at Kåre blir veldig paff,da hun forteller han at hun har funnet mannen hun vil ha.... Kanskje han var mer interessert enn han ville vise! Uansett,han hadde jo sin sjanse..og forspilte den. Dessuten passer hun mye bedre sammen med svensken... Nå lukter det bryllup!
*Lene* Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Søren..gikk glipp av episoden i går... Er hun forelsket? En ny? Vil han gifte seg da? Er det ikke bare 2 uker igjen eller noe slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 10 dager igjen!! Og da er hun blitt forelsket.. I en svenske som ikke vil gifte seg.. ! Hurra, hopp og hei!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Hun er forelsket ja, og det tror jeg han er også. Men ikke så mye at det blir bryllup kan jeg tenke meg. Få være grenser for hvor godt en kjenner hverandre etter noen dager. Nå måtte jo han reise hjem igjen også da, og ingen vet om eller når han kommer tilbake. Men vi får vel bare vente i spenning, men bryllup tror jeg ikke det blir.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Sendte hun ikke svensken på dør i går? Fulgte ikke helt med, men jeg oppfattet det som at hun ga ham sparken?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Sendte hun ikke svensken på dør i går? Fulgte ikke helt med, men jeg oppfattet det som at hun ga ham sparken? Nei, han hadde bare tatt seg 2 dager fri fra jobb, for han regnte med å komme inn, møte ei isprinsesse og dra hjem igjen etter "greia", men i steden ble han faktisk interssert.. Så da måtte han ta en tur tilbake til Sverige og ordne opp i jobben, så han skulle kunne ta seg mer fri. Men han sa også at han er en type som blir lett skremt av "gifteprat"..
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 Jeg kan ikke beskrive hvor irritert jeg ble igår når jeg så programmet, noen som la merke til latteren hennes? hvor forferdelig den er? og hvor mye hun lo? jeg gir meg over .. Derimot syns jeg hun passet godt sammen med svensken.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Hun var ekstremt fnisete i går, ja.. Har vel noe med interessen for mannen å gjøre..
punkyB Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Hvem som helst kan jo bli skremt av å skulle gifte seg innen 10 dager :blunk: Men han er vel hvertfall interessert i henne - så kanskje bryllupet evnt. blir utsatt ? Kan ikke dere som vet fortelle hvordan det går da ? Send meg en PM evnt. Gidder ike å vente
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Hvem som helst kan jo bli skremt av å skulle gifte seg innen 10 dager :blunk: Ja, men slik han sa det så hørtes det ut som han var en type som blir skremt av bryllupssnakk generelt!
*Lene* Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Ja, men slik han sa det så hørtes det ut som han var en type som blir skremt av bryllupssnakk generelt! :o JEEEZ...også melder dem seg på??? Burde ikke bare tittelen på programmet da fått de til IKKE å melde seg på?? Snakk om å være pr kåte!!
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 Han meldte seg nok på for å få sine 15 minutter i rampelyset ja. sier seg selv når han bare hadde 2 dager fri fra jobben og han i tilegg får fnatt av bryllup
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 :o JEEEZ...også melder dem seg på??? Burde ikke bare tittelen på programmet da fått de til IKKE å melde seg på?? Snakk om å være pr kåte!! Han sa det jo rett ut til henne at han hadde trodd det skulle bli en "greie" en opplevelse.. Han hadde tenkt å ta et par dager der inne for å få med seg "moroa"..
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Jeg syns det var litt morsomt at hun syntes det var vel tidlig å gå sammen inn på et kondomeri, mens det er helt greit å gifte seg med en du har kjent i 10 dager
Bitte Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #15 Skrevet 4. mai 2004 Enig! Hun fikk jo litt pannikk inne på den sex butikken.... Men gifte seg,DET skal hun! Hun har visst veldig tro på at det blir bryllup selv...for i neste episode ringer hun sin mor i kr.sand og forteller henne at det ser ut som om det kan bli bryllup likevel. Må inrømme at jeg synes det,jevnt over,har vært ganske lav standard på de gutta som har vært inne. Vet at de hadde litt vansker med å få gutter til å melde seg,så tror mange dessverre ble med på gøy. Innrømmer at jeg blir skuffet hvis det ikke blir bryllup - for det er jo hele hensikten med programmet. Men jeg ville aldri giftet meg etter så få dager. Tror han Kåre driter seg litt ut neste gang....han er visst ikke så happy med at hun har funnet den rette...
Glitterchick Skrevet 4. mai 2004 #16 Skrevet 4. mai 2004 Må inrømme at jeg synes det,jevnt over,har vært ganske lav standard på de gutta som har vært inne. Vet at de hadde litt vansker med å få gutter til å melde seg,så tror mange dessverre ble med på gøy. Syns det er ganske lav standard på dama også jeg, for å være helt ærlig. Og hvilken mann med vettet i behold melder seg på til ett sånt program? De måtte jo skjønne på forhånd at man kanskje ikke fikk de beste eplene i kurven?
Bitte Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #17 Skrevet 4. mai 2004 Jeg krangler ikke med deg på det punktet - jeg er på ingen måte begeistret for henne som person.
Diva Skrevet 4. mai 2004 #18 Skrevet 4. mai 2004 Bente har en grusom latter. Men det var nok en grunn til at hun fniste ekstremt mye i går ;-) Ikke skjønner jeg at verken hun eller mennene har turt å melde seg på noe slikt, men serien har i allefall høy underholdningsverdi :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå