Just_like_you Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Datet en jente i 3 måneder og vi hadde det veldig fint synes jeg, alt gikk bra. Så reiste jeg vekk en stund, og når jeg kom tilbake ble jeg bare totalt ignorert av hun. Snakket med hun på facebook ofte mens jeg var vekke, tilogmed dagen før jeg reiste hjem snakket jeg med hun. Hadde gledet meg til å komme hjem til hun, men når jeg kom hjem til Norge ble jeg bare totalt ignorert. Hun svarer ikke på meldinger eller tlf eller noe... Hva kan være grunnen til at en jente plutselig oppfører seg slik? Har ringt hun en 3-4 ganger og sendt hun en 5-6 tekstmeldinger. I den siste tekstmeldingen sa jeg at jeg kommer ikke til å kontakte hun igjen, men at jeg skal være hyggelig mot hun hvis hun kontakter meg.
Lady Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Det kan være forskjellige grunner. Umulig å si hvorfor hun trakk seg unna. Jeg gjorde det samme en gang, grunnet personlige årsaker og ting som skjedde i livet mitt.. Det var dårlig gjort av meg, føler meg råtten når jeg tenker på det, da han selvfølgelig skulle hatt en forklaring. Men det var meg da. Hvorfor hun gjorde det, vet jeg ikke. Det kan bare hun svare på. Kjedelig når sånt skjer Håper det går bra med deg.
Just_like_you Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2013 Det kan være forskjellige grunner. Umulig å si hvorfor hun trakk seg unna. Jeg gjorde det samme en gang, grunnet personlige årsaker og ting som skjedde i livet mitt.. Det var dårlig gjort av meg, føler meg råtten når jeg tenker på det, da han selvfølgelig skulle hatt en forklaring. Men det var meg da. Hvorfor hun gjorde det, vet jeg ikke. Det kan bare hun svare på. Kjedelig når sånt skjer Håper det går bra med deg. takk, ble ganske såret, men det går vel over
Lady Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 takk, ble ganske såret, men det går vel over Skjønner det! Håper hun gir deg en forklaring snart, så du forstår hvorfor. Er ikke noe godt å lure på hva som hendte. Sender deg en klem
Gjest Awzm me Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Kanskje mobilen er ødelagt/rotet bort? Eller er dette over flere dager at hun har ignorert?
Nettinettet Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Har du sjekket om hun er pålogget på Facebook? Kanskje hun har mistet mobilen? Synes uansett hun burde ha gitt beskjed til deg. Skjønner meg ikke på folk som oppfører seg på den måten..
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Datet en jente i 3 måneder og vi hadde det veldig fint synes jeg, alt gikk bra. Så reiste jeg vekk en stund, og når jeg kom tilbake ble jeg bare totalt ignorert av hun. Snakket med hun på facebook ofte mens jeg var vekke, tilogmed dagen før jeg reiste hjem snakket jeg med hun. Hadde gledet meg til å komme hjem til hun, men når jeg kom hjem til Norge ble jeg bare totalt ignorert. Hun svarer ikke på meldinger eller tlf eller noe... Hva kan være grunnen til at en jente plutselig oppfører seg slik? Har ringt hun en 3-4 ganger og sendt hun en 5-6 tekstmeldinger. I den siste tekstmeldingen sa jeg at jeg kommer ikke til å kontakte hun igjen, men at jeg skal være hyggelig mot hun hvis hun kontakter meg. Kanskje hun er sur fordi du kaller henne hun og ikke henne hele tiden. OMG så slitsomt å lese. Les deg opp på forskjellen mellom hun og henne. Og finn deg ei ny jente. Anonymous poster hash: bd116...bf6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Kanskje hun er sur fordi du kaller henne hun og ikke henne hele tiden. OMG så slitsomt å lese. Les deg opp på forskjellen mellom hun og henne. Og finn deg ei ny jente. Anonymous poster hash: bd116...bf6 Om han skriver hun eller henne er vel ett fett?! Hvis du er ute etter å angripe folk ang hvordan dem skriver, så finnes det garantert en egen for det! Men til TS: Det kan være mange grunner til hvorfor hu ikke svarer, syns det er litt merkelig at hu holdt kontakten helt frem til dagen du skulle komme hjem, for så og bli helt stille :-/ Jeg har dessverre ingen gode svar på hvirfor hu oppfører seg sånn. Men håper du vil finne ut av det :-) Klem til deg :-)Anonymous poster hash: d489b...00e 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Det var dårlig at hun ikke svarer i det hele tatt. Du har sendt en del meldinger. Ikke gi henne noe mer oppmerksomhet. Jeg synes du bare kan overse henne om hun tar kontakt igjen. Det er ikke greit at hun lar være å svare så mange ganger. Hun må ha en meget god forklaring om du skal gidde å snakke med henne igjen. Anonymous poster hash: 2c05f...e26
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Når jeg leste innlegget, så regnet jeg med noen kom til å kommentere hun og henne. Dere forstod vel hva han mente? Til TS, det er ikke godt å vite hvorfor hun oppfører seg sånn. Du får heller vente med å ta kontakt med henne, og se om hun tar kontakt med deg istedet. Å mase hjelper lite. Du får heller bare vente å se. Lykke til Anonymous poster hash: 65f7a...4e4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes i alle fall at du har gjort det du kunne nå. La henne komme til deg dersom hun vil. Det er umulig å sette seg inn i hva hun tenker for oss på KG. Men det virker som om deres forhold har vært i en startfase og begynnelse på forhold/ dating er alltid en ustabil fase. Vi leser jo utallige tråder der det er kvinner som klør seg i hodet over elskere som plutselig ikke gir lyd fra seg. Av og til gjenopptas kontakten og av og til renner det hele ut i sanden. Vi skjønner det er vondt og forvirrende når forventninger kanskje ender opp i illusjoner. Men du må nok bare være sterk og se tiden an! Anonymous poster hash: ca5c9...89a
Gjest Daenerys Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Tråden er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod.
Gjest Caroline55 Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå