Gjest Mocchhaa Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har farget håret mitt siden jeg var 11-12 og har ikke sett min egen hårfarge siden da. 19 nå. Jeg skulle tro håret mitt tåler ganske mye, da det ikke blir spesielt slitt av hårfarging eller bleiking. Bleika det i dag (har svart fra før, vet at det funker dårlig, og angrer hver gang pga jeg ikke ser ut, men er så lei svart). Men håret ble ikke slitt eller noe annet en at det ble litt tørrere (ikke fult så ille som da jeg brukte first price sjampoen.. hehe) og litt vanskelig å gre det ut. Det jeg lurer på om det er risikabelt å bleike det engang til nå? Håret mitt er fortsatt slitesterkt, og det kjennes mykt og godt ut til tross for at jeg satt 45 min med bleikingen i (brukte to pakker også) Jeg tror håret mitt tåler ganske godt når det kommer til både vanlig farging og bleiking. Erfaringer? Flere som trodde det skulle gå bra pga håret kjentes fint ut etter første forsøk, men som ødela det på andre?
Lilandry Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg ville IKKE gjort det! Tenk om håret brekker (sånn at du får veldig synlige tufser stikkende opp fra hodebunnen)? Hørt om flere sånne tilfeller... Kur det masse med proteinkur og la håret bygge seg opp før du tar en ny runde. Det er iallefall mitt råd!
Gjest Mocchhaa Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg ville IKKE gjort det! Tenk om håret brekker (sånn at du får veldig synlige tufser stikkende opp fra hodebunnen)? Hørt om flere sånne tilfeller... Kur det masse med proteinkur og la håret bygge seg opp før du tar en ny runde. Det er iallefall mitt råd! Ja, har lest endel skrekkhistorier selv Men jeg bare tenkte siden håret mitt ikke tok spesielt mye skade av det etter denne runden (og det har gått bra før.. men da var jeg litt mindre forsiktig).. Tenker å gi det noen dager/en uke eller noe kansje takk for råd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Det du skulle gjort var å avfarge det for den sorte fargen FØR du bleket det. Da hadde nok håret ditt tatt blekemiddel bedre. Når jeg gikk fra sort til blond, måtte jeg først avfarge det, farge det lysere. Vente 2 uker, ta lyse striper, vente 2 uker, ta lyse striper og så endelig var jeg blond. Anonymous poster hash: af3a5...b8c
Gjest Mocchhaa Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Det du skulle gjort var å avfarge det for den sorte fargen FØR du bleket det. Da hadde nok håret ditt tatt blekemiddel bedre. Når jeg gikk fra sort til blond, måtte jeg først avfarge det, farge det lysere. Vente 2 uker, ta lyse striper, vente 2 uker, ta lyse striper og så endelig var jeg blond. Anonymous poster hash: af3a5...b8c Det er jeg fullstendig klar over. Men nå var det ikke det jeg spurte om heller. Vet alt det der med striping også, men det er ikke noe jeg har talmodighet til. Men ellers takk for råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå