Gjest Kv84 Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Føler mange har ignorert meg, men har lyst til å vite om det stemmer?! Ser det er massevis av folk på andre innlegg.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Hvilke innlegg har du skrevet, da? Anonymous poster hash: 0b89b...fa8
Gjest Kv84 Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Tror jeg må begynne å skrive mer som anonym haha. Da får jo igang masse skravel.
Lady Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Tror ikke du bør ta det "personlig", er heller tema det går på. Noen temaer/diskusjoner er mer interessante enn andre. 2
Gjest Raindrops Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du sikter til tråden du laget rett nedenfor denne, så er det bare snakk om i underkant av en time uten svar. Ikke all verden, og sannsynligvisi ngen grunn til å bli paranoid.
Gjest Evans Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har laget mange trådet uten å få svar. Tar det ikke personlig. Enten har ikke folk svar, eller så er det ikke noe interessant det jeg har laget tråd om. Du bør heller ikke ta det personlig om noen ikke svarer i tråden du har laget eller svarer på innleggene du skriver. Det kan komme av så mange ting.
Gjest Kv84 Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har laget mange trådet uten å få svar. Tar det ikke personlig. Enten har ikke folk svar, eller så er det ikke noe interessant det jeg har laget tråd om. Du bør heller ikke ta det personlig om noen ikke svarer i tråden du har laget eller svarer på innleggene du skriver. Det kan komme av så mange ting. Har du noen temaer som jeg burde skrive spørsmål om for å få masse svar? Og hva er det som lett blir fort en kort tråd?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Man starter jo tråder fordi man lurer på noe, ikke for å bli populær. Anonymous poster hash: 890be...7ba 2
Chloe- Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Hvis de har ignorert deg ser de vel ikke dette heller?
Gjest Evans Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Har du noen temaer som jeg burde skrive spørsmål om for å få masse svar? Og hva er det som lett blir fort en kort tråd? Syns du bør starte tråder fordi 1) Det er noe du lurer på eller 2) Det er noe som engasjer deg og kanskje provoserer deg eller 3) Det er noe du syns andre bør vite om eller 4) Sikkert noe annet jeg ikke kommer på i farten Så blir det litt opp til hver enkelt om de vet svarer, om det engasjerer dem eller om det er gammel kunnskap de ikke gidder å kommentere. Tror det er mye tilfeldigheter, så du må ikke ta det personlig. Vi er jo bare brukere her
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Samme her. Anonymous poster hash: b8ba8...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå