Gjest tuppesjura Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Skulle gjerne ha en skjenk som går fra vegg til vegg i spisestua, men sliter med å finne. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Kan du sette sammen to? Hvis ikke må du kanskje få en spesiallaget. Anonymous poster hash: 4d61e...241
Gjest tuppesjura Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Ja, det kan jeg. Men finner ingen som blir 280cm 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Ja, det kan jeg. Men finner ingen som blir 280cm Hva med å sette sammen lave overskap fra ikea? Skrus til på veggen akkurat som kjøkken. Med tilpasset benkeplate eller lignende på toppen. Da får du en lang "skjenk" og slipper også problemet med ben under benken under rengjøring. Anonymous poster hash: 4d61e...241
Ellevill Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Hva med å sette sammen lave overskap fra ikea? Skrus til på veggen akkurat som kjøkken. Med tilpasset benkeplate eller lignende på toppen. Da får du en lang "skjenk" og slipper også problemet med ben under benken under rengjøring.Anonymous poster hash: 4d61e...241 Enig! Det kan være veldig flott!
Gjest tuppesjura Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Har vurdert det, ikea har også smale benkeskap, men det blir ca dobbelt så dyrt som f.eks. Bestå, også må jeg ha en topp om jeg velger å gå for dette alternativet. Vil ha høyglans hvit, og toppen bør også være høyglans evt. Glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå