Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått inntrykk at kvinner klager og sutrer unødvendig mye. De bruker masse energi på syting, istedenfor å ta tak i ting og endre det de er misfornøyd med. De fokuserer så mye på det som er feil og glemmer det som er bra. Som regel er de "uløselige" problemene bare bagateller... Hva skal man egentlig gjøre når man er i etforhold med en slik dame? Akseptere det og overse det? Føler at hun klager mest for klagingens skyld..Er det slik at kvinner mangler rett og slett evte til se positivt på livet?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner like mange menn som sutrer og klager og som ikke tåler det minste smerter! Tenke seg til!

Anonymous poster hash: 7e3c5...72a
  • Liker 5
Skrevet

Ja. Jeg sutrer og klager hele jævla tiden skal jeg si deg.

• Liker 1
Skrevet

herregud for en tåpelig tråd... noe så dumt .... *syte og klage* :sur:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg tenker meg om, så kommer jeg også på menn som er dramaqueens.. men jeg kjenner adskillig flere damer som er det..

• Liker 2
Skrevet

Jaja, kjære damer. Jeg kunner ikke forvente noe annet enn furting av dere når jeg laget denne tråden:)

Jeg skulle gjerne fått noen meninger fra menn. Hvordan de takler sutrete damer i tilfellett de er i lag med med slike.

Skrevet

Hva er du selv da, TS? A freak of nature?

Anonymous poster hash: 2a304...3f9
Gjest Det reven sa..
Skrevet

Da kan vel mannen komme med noen positive ord ? Vips glad dame:)

Skrevet

Dette blir jo fort veldig komplisert. Jeg kjenner ikke alle jenter i hele verden og kan derfor ikke si om dette er typisk for alle kvinner. Noe sier meg også at kvinner klager til betrodde partnere, ikke bussjåføren eller kollegaen. Ergo må man kanskje være en betrodd partner for å oppleve klagingen? Det gjør forskningen litt vanskelig.

Basert på personlig erfaring dog: Antakeligvis riktig påstand. Men er det et problem? Det er jeg usikker på. Jeg har selv ingenting imot litt sunn misnøye. Det betyr bare at man strever for noe bedre. Pessimisme kan være artig!

Skrevet

Jeg sutrer og klager når jeg har mensen. Det gjør vondt. Kjennes som influensa. Umulig å ikke bli sytete og gretten da. Ikke så mye jeg kan gjøre med det heller.

Anonymous poster hash: 57d11...0d1

Skrevet

Damer har vel ofte en tendens til å klage på menn. Så da kanskje menn på forbedre seg litt, så damene ikke har noe å klage på.

Anonymous poster hash: c55b5...c15
Skrevet

Klaging henger nok mer sammen med personlighetstrekket nevrotisisme, enn med kjønn i seg selv.

At gjennomsnittlige damer generelt snakker litt mer iløpet av en dag, og er noe mer emosjonelle enn mannfolka, gjør kanskje at det blir noen få prosent mer klagings. But what do I know.

Skrevet

tjaaa, jeg antar at vi kvinner er litt mer følsomme pga østrogen og at vi derfor klager over ting fordi mannen ikke alltid er på samme bølgelengde og ikke irriterer seg over de samme tingene og derfor heller ikke helt forstår klagingen vår.

Likevel viser studier at menn er mer fornøyde i parforhold enn kvinner...? Er det noe å tenke på?

Og kvinner er jo (i følge kammen) også de mest kjærlige...

så ikke vet jeg hva man burde fokusere mest på.

Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg sutrer og klager masse over ting jeg er misfornøyd med i verden.

Det er helt greit for meg at folk klager over ting som faktisk betyr noe, men når de konstant klager over små bagateller som at det er paprika på grandisen de kjøper i butikken, kan det fort bli litt mye. :P

• Liker 1
Skrevet

Hele poenget med en partner er jo kunne klage og sutre! hehe

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så kommer jeg også på menn som er dramaqueens.. men jeg kjenner adskillig flere damer som er det..

Jeg også, men jeg må si meg enig med TS. Hvis vi jenter hadde blitt flinkere til å slutte å klage, syte og skape så mye drama hadde vi hatt det mye bedre i livet vårt, og vi hadde hatt bedre forhold til menn.

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Hva er galt med litt jevnlig klaging?!

Jeeezzz...

Skrevet

Man skal i følge TS være kjempeglad hele tiden, så om man er lei seg for noe så er man visst en jævla sutrekjerring.

Anonymous poster hash: 38ad0...f11
Skrevet

women.jpg

Man kan ikke få både i pose og sekk og siden jeg har hørt rykter om at kvinner kun går på do og slipper ut roseduft og reinbuer hele tiden så er vel dette en helt grei motbør vel..

Skrevet

Tviler vel på at det er kjønnsbetinget å syte og klage ,og som man vet, misnøye driver verden fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...