Gå til innhold

Garderobeinnredning med dybde max 55cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på jakt etter garderobe, der innredningen av plasshensyn må være max 55cm dyp. Ikeas Pax-garderober er 58cm, mens Bohus sin variant er 60cm. Flere andre jeg har sett ligger også på disse målene.

Er det noen av dere som har, eller kjenner til, en garderobetype der innredningen er max 55cm dyp? Hvilken?

Anonymous poster hash: 07ab4...b53

Skrevet

Om skyvedører er et alternativ kan kanskje Elfa være noe? Mini er bare 45 dype og du kan også velge classic da skuffende går 47 cm ut fra vegg.

Skrevet

Takk for tips, skal sjekke begge nærmere. :)

Jeg er litt bekymret for hengedybde da. Jeg vil gjerne maksimere den plassen vi faktisk har tilgjengelig. Vi må ha skyvedører grunnet plassen, og vi har totalt 65cm til disposisjon. Av disse må vi visstnok regne 10cm til skyvedørene, så vi har max 55 cm til innredning. Jeg tror den smale versjonen av PAX blir litt lite igjen. Det beste hadde vært innredning på 50-55cm dybde.

Noen som har dette?

Anonymous poster hash: 07ab4...b53
Skrevet

Da er også Langlo innenfor den dybden du har å forholde deg til. De sier selv min 61,5 inkl skyvedører.

Skrevet

Har dere totalt 65cm å gå på kan dere velge mellom mye. Da kan jeg absolutt gå god for både Langlo og Elfa. Det er ikke alle skyvedører som trenger 10 cm heldigvis :)

Skrevet

Ikea har skap fra blant annet Brimnes, som har en dybde på ca 50 cm :)

Anonymous poster hash: b3b16...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...