Gjest HappyWaffle Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 jeg sitter å lurer på om jeg skal begynne å samle på et sett fra firkløveren å ser at de tilbyr en prøvepakke. den koster 1 krone pluss porto, men det jeg lurer på er om man da kan ringe å si at man ikke vil ha mer hvis men ser på den første pakken at man ikke vil ha det? så ingenting om binding eller noe der. erfaringer?
Myrthel Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Du kan avbestille etter første pakken, men ofte kommer endel av "det som er gratis" med i pakke 2. (Les det som står med liten skrift). Du ender da opp med å betale ganske mye for å få hele "gratispakken". I tillegg blir du nesten ikke kvitt telefonselgere fra firkløveren. Jeg og moren min hoppet på et slikt tilbud for lenge siden, og i flere år etterpå ringte de og ville ha meg til å kjøpe mer. Var fristet til å prøve en "gratispakke" igjen nå (men noen "nye" nisser), men kom på alt styret - og kastet lappen...
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Du kan avbestille etter første pakken, men ofte kommer endel av "det som er gratis" med i pakke 2. (Les det som står med liten skrift). Du ender da opp med å betale ganske mye for å få hele "gratispakken". I tillegg blir du nesten ikke kvitt telefonselgere fra firkløveren. Jeg og moren min hoppet på et slikt tilbud for lenge siden, og i flere år etterpå ringte de og ville ha meg til å kjøpe mer. Var fristet til å prøve en "gratispakke" igjen nå (men noen "nye" nisser), men kom på alt styret - og kastet lappen... ser det er så mange som kjøper sånt (jobber i posten) å de har jo mange fine serviser. å for meg som ikke tjener så godt må jo komme bedre ut av det å betale for litt og litt enn å kjøpe et sett til 6 pers på en gang? :s
Avalon Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Min mor har ingen problemer med at de ringer etter at hun har har gitt beskjed om at hun ikke vil ha mer/ fler.
Myrthel Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Min mor har ingen problemer med at de ringer etter at hun har har gitt beskjed om at hun ikke vil ha mer/ fler. Da har hun vært heldig ;-) Jeg har hørt flere ha samme problem som oss. De ringt f.eks før jul i mange år..."vi ser du har kjøpt deler av et juleservise, nå har vi tilbud på flere deler av det samme" osv. osv... Hjalp ikke å si at vi ikke ønsket mer - de fortsatte å ringe. Men fine ting har de virkelig - det er det ingenting å klage på...
Myrthel Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 ser det er så mange som kjøper sånt (jobber i posten) å de har jo mange fine serviser. å for meg som ikke tjener så godt må jo komme bedre ut av det å betale for litt og litt enn å kjøpe et sett til 6 pers på en gang? :s Ønsker du et helt servise, er det jo bare å sende inn. Helt enig i at de har mange fine serviser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå