Gå til innhold

prøvepakke fra firkløveren

Anbefalte innlegg

Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg sitter å lurer på om jeg skal begynne å samle på et sett fra firkløveren å ser at de tilbyr en prøvepakke. den koster 1 krone pluss porto, men det jeg lurer på er om man da kan ringe å si at man ikke vil ha mer hvis men ser på den første pakken at man ikke vil ha det? så ingenting om binding eller noe der.

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan avbestille etter første pakken, men ofte kommer endel av "det som er gratis" med i pakke 2. (Les det som står med liten skrift). Du ender da opp med å betale ganske mye for å få hele "gratispakken".

I tillegg blir du nesten ikke kvitt telefonselgere fra firkløveren. Jeg og moren min hoppet på et slikt tilbud for lenge siden, og i flere år etterpå ringte de og ville ha meg til å kjøpe mer.

Var fristet til å prøve en "gratispakke" igjen nå (men noen "nye" nisser), men kom på alt styret - og kastet lappen...

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Du kan avbestille etter første pakken, men ofte kommer endel av "det som er gratis" med i pakke 2. (Les det som står med liten skrift). Du ender da opp med å betale ganske mye for å få hele "gratispakken".

I tillegg blir du nesten ikke kvitt telefonselgere fra firkløveren. Jeg og moren min hoppet på et slikt tilbud for lenge siden, og i flere år etterpå ringte de og ville ha meg til å kjøpe mer.

Var fristet til å prøve en "gratispakke" igjen nå (men noen "nye" nisser), men kom på alt styret - og kastet lappen...

ser det er så mange som kjøper sånt (jobber i posten) å de har jo mange fine serviser. å for meg som ikke tjener så godt må jo komme bedre ut av det å betale for litt og litt enn å kjøpe et sett til 6 pers på en gang? :s

Skrevet

Min mor har ingen problemer med at de ringer etter at hun har har gitt beskjed om at hun ikke vil ha mer/ fler.

Skrevet

Min mor har ingen problemer med at de ringer etter at hun har har gitt beskjed om at hun ikke vil ha mer/ fler.

Da har hun vært heldig ;-) Jeg har hørt flere ha samme problem som oss. De ringt f.eks før jul i mange år..."vi ser du har kjøpt deler av et juleservise, nå har vi tilbud på flere deler av det samme" osv. osv... Hjalp ikke å si at vi ikke ønsket mer - de fortsatte å ringe.

Men fine ting har de virkelig - det er det ingenting å klage på...

Skrevet

ser det er så mange som kjøper sånt (jobber i posten) å de har jo mange fine serviser. å for meg som ikke tjener så godt må jo komme bedre ut av det å betale for litt og litt enn å kjøpe et sett til 6 pers på en gang? :s

Ønsker du et helt servise, er det jo bare å sende inn. Helt enig i at de har mange fine serviser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...