AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Første gangen folk møter meg, tror de gjerne at jeg ikke har barn. Lurer på hvorfor folk tror det? Hvordan ser en typisk mamma ut? Anonymous poster hash: ccb6f...eac
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Litt slappere pupper, litt slappere rumpe, litt slappere mage og litt videre mus. Ellers helt normale. Anonymous poster hash: 53f20...bdc
Gjest Eurodice Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Litt slappere pupper, litt slappere rumpe, litt slappere mage og litt videre mus. Ellers helt normale. Anonymous poster hash: 53f20...bdc Morsom, du 3
Gjest Hyssingen Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 En dame med praktisk frisyre; joggesko; strek mellom øyenbrynene og litt sånn slapt trøttisansikt: 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Typisk alenemor i 30-åra: Langt blondt hår, kraftig sminke og "ungdommelig" kledd... Anonymous poster hash: f4ac4...8af 8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Praktisk frisyre og mammauniform, dvs tights, lang topp og alt for dyre gummistøvler.Anonymous poster hash: 3a153...02d 10
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Søk på Mamma på google. Klikk så på bilder Vips så har du mange mammaer du kan sammenligne deg med. Anonymous poster hash: 41ca5...727
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 ok, så da er det i alle fall ikke en fornærmelse, hvis folk sier det? Jeg var usikker, trodde de muligens mente jeg så kald ut og lite moderlig ut eller noe sånt. Anonymous poster hash: 9b048...3f1
ViljaH Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 De mente nok at du så altfor fresh ut til å kunne være mamma. En mamma er visst en kvinne med uvasket hår, trøtt gustent tryne, flekket joggebukse, og ganske sinna. Lett å overgå forventningene, m.a.o 3
Mafalda Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Praktisk frisyre og mammauniform, dvs tights, lang topp og alt for dyre gummistøvler.Anonymous poster hash: 3a153...02d Hei, ikke diss støvlene mine! Tross alt er det det eneste dyre jeg kan unne meg i klesveien med god samvittighet. Lekre kjoler blir aldri brukt, kåper som ikke kan vaskes er upraktiske, dyrt undertøy er bortkastet når størrelsen forandres fra måned til måned, og dyre stiletthæler passer dårlig til barnevogn og hund. Støvlene mine, derimot, er i bruk hver eneste helg. På sidelinja. I regn. Eller slaps. Og som mange praktiske mammaer flest, er jeg fullt klar over at jeg ser trist ut nok som det er, om jeg ikke skal tre på meg et par fæle Europris-støvler i tillegg 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Mammaer ser akkurat ut som jevnaldrende kvinner, bare gladere og mer fornøyd med livet sitt. Anonymous poster hash: 1bda0...527 2
Gjest Euforia Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Med "typisk mamma", ser jeg for meg kort hår til under ørene, noen kg for mye, avslappet i stilen, men likevel stelt. Ei som har skjønt at "det er faktisk ikke så nøye". 1
Lammelåret Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Vet ikke, jeg, kommer vel an på hvilke miljøer du ferdes i og hvem som kommenterer?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Vet ikke, jeg, kommer vel an på hvilke miljøer du ferdes i og hvem som kommenterer? Var en drop in lege den ene gangen. Jeg var der på konsultasjon for langvarig hoste eller noe sånt, og jeg kom inn på at et av barna mine også hadde hatt denne hosten tidligere. Så sa han, tydelig overrasket: "Er DU mamma?" Jeg begynte å lure på om han kanskje syntes det var rart at barna mine ikke var med eller noe sånt? Så har jeg jo begynt å lure på hvorfor han ble så overrasket, siden å være mamma er en veldig stor del av min identitet, selv om det åpenbart ikke alltid syntes så godt utenpå hehe. Men det er andre også som har blitt overrasket over at jeg har barn..... Anonymous poster hash: 9b048...3f1
Teeny Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Kvinne i midten av 30 årene, veldig seriøs, moden, kritisk, middels kroppsbygning.
Lammelåret Skrevet 27. oktober 2013 #16 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg blir fristet til å tro noe om hvordan du ser ut.. ungt utseende, trent og opplagt?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #17 Skrevet 27. oktober 2013 Folk som ser litt for spenstige ut, gjerne røffe klær, typete frisyre ect, de tenker jeg ikke har barn. Anonymous poster hash: a01de...fee
Gjest Daenerys Skrevet 27. oktober 2013 #18 Skrevet 27. oktober 2013 Tråden er ryddet for brudd på kopirett. Daenerys, mod.
Gjest Keikolina Skrevet 29. oktober 2013 #19 Skrevet 29. oktober 2013 Ha ha, det gjelder meg også. Og alle tror jeg er singel. Tenker kanskje at hu der er for stygg for at noen har klart å pule på a unger, tja vet ikke.
ViljaH Skrevet 29. oktober 2013 #20 Skrevet 29. oktober 2013 Hei, ikke diss støvlene mine! Tross alt er det det eneste dyre jeg kan unne meg i klesveien med god samvittighet. Lekre kjoler blir aldri brukt, kåper som ikke kan vaskes er upraktiske, dyrt undertøy er bortkastet når størrelsen forandres fra måned til måned, og dyre stiletthæler passer dårlig til barnevogn og hund. Støvlene mine, derimot, er i bruk hver eneste helg. På sidelinja. I regn. Eller slaps. Og som mange praktiske mammaer flest, er jeg fullt klar over at jeg ser trist ut nok som det er, om jeg ikke skal tre på meg et par fæle Europris-støvler i tillegg Uansett merke, med høye gummistøvlerser man ut som man er på vei til fisketur. Mange damer som tråkker rundt i slagstøvler nå og har tatt opp fiske som hobby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå