AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Inkludert meg nå etter en kraftig kvisekur! Men anyway, renser dere ansiktet hver dag? Er det nødvendig? Anonymous poster hash: 0b2a1...9d9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Venninnen min har pen hud, hun renser sjeldent. Jeg har også gått på en kvisekur for.. ca. 9mnd siden. Fikk tilbakefall på kvisene, men etter jeg kuttet ut en del produkter i renseserier, og heller renset huden annenhver dag/ hver tredje dag, så har huden blitt mye bedre. De gangene du ikke renser huden, kan du evt. bare vaske med vann, og ta tak i en hudkrem Anonymous poster hash: e9381...903
Emelia Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg renser veldig sjeldent, men har veldig fin hud. Prøver og rense oftere, gjerne 1 gang i mnd. 2
Ruby_Tuesday Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg fjerner sminken min hver natt, men jeg renser ikke huden/skrubb osv hver dag. Har en venninne som har slitt veldig med uren hud, og det siste året har huden hennes blitt helt nydelig! Hun har innført et ganske strengt "hudrens-regime". Så jeg vet at hun renser huden med diverse produkter hver dag.
Gjest iGirl Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 renser morgen og kveld, peeler en gang i uka, fuktmaske 2 ganger i uka og dyprensmaske 1 gang i uka. ganske fornøyd med huden min
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Har fin hud, renser sjelden... Tror at jo mer dritt du smører på, jo verre blir huden... Eneste jeg bruker er fuktighetskrem etter dusjen... Anonymous poster hash: 29fa7...8c1 5
FantasDick Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Bruker rensen fra MD formulations hver kveld, men vasker med bare vann på morgenen. Skrubber sjeldent, men vasker med klut så "skrubber" litt med den. 1
oslotur Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 etter at jeg begynte å vaske ansiktet kun 1 gang i uken med vann og BARE vann så har jeg aldri hatt så fin hud! 1
Athene Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har hatt perfekt hud hele livet. Aldri en kvise, skjelden tørr hud og ikke en eneste linje selv om jeg er i tredveårene. Jeg renser hver morgen og hver kveld. Sverger til dermalogica og produkter jeg har fått anbefalt av hudpleier. Bruker en dagkrem, mest for å få et fint underlag for sminke. Bruker nattkrem ved behov, det vil si skjeldent. Gir huden mest mulig fri for sminke og produkter. Tar meg aldri i ansiktet, og gnir aldri i øyeområdet. Men når det gjelder fin hud trur jeg de viktigste triksene er 1) mye vann 2) mye sunne fettsyrer.
Sjokoladenøtt Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 Gjør faktisk ingenting, bruker sminkefjerner bare og noen ganger en sånn facewash-sak i dusjen Aldri noe kremer eller slikt.
Gjest Inggolf Skrevet 26. oktober 2013 #11 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Har vel hatt ca 7 kviser tilsammen i hele mitt liv og er fornøyd med den rene huden jeg har- har aldri brukt en eneste dyr krem i ansiktet og heller (faktisk!) aldri renset huden med annet enn såpe og vann. Endret 26. oktober 2013 av NozMonster
rumperister Skrevet 26. oktober 2013 #12 Skrevet 26. oktober 2013 Prøver å rense to ganger daglig. Om kvelden for å "vaske av meg dagen", slik at huden får hvile godt, og om morgenen fordi huden jobber mye når man sover. Før var jeg veldig flink på dette, og hadde den fineste huden jeg har hatt siden før pubertet. Nå går det i glemmeboksen, og det merker jeg :/
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #13 Skrevet 26. oktober 2013 Hups! Leste feil. Trodde det sto: Dere som har fin forhud... Anonymous poster hash: e9217...35f 2
Binta Ba Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 Bruker kun african black soap i hverdagen, og smører med pure shea butter på vinteren blandet med coco butter. På sommeren smører jeg meg kun før natten, trenger det ikke på morgenen. Får kun kviser ved stress/mensen, uhyre sjeldent ellers. 1
Silvermist Skrevet 26. oktober 2013 #15 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Samme som Noz her. Jeg har fin hud, ikke kviser, og vasker den med såpe og vann om kvelden. Bruker billig fuktighetskrem fra Loreal. Jeg bruker heller ikke foundation, kun farget dagkrem når jeg går på byen. Foundation føler jeg tetter porene og skitner til fjeset, for å bruke en dårlig forklaring. Ingen rynker eller linjer, og jeg er 29. Jeg tar heller ikke sol, eller røyker... Endret 26. oktober 2013 av Silvermist
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #16 Skrevet 26. oktober 2013 Inkludert meg nå etter en kraftig kvisekur! Men anyway, renser dere ansiktet hver dag? Er det nødvendig? Anonymous poster hash: 0b2a1...9d9 Kan jeg spørre om hvilken kvisekur du har brukt? Ville renset huden hver dag uansett. Bruker kun vann på morgenen, men viktig å fjerne sminkerester om kvelden. Anonymous poster hash: d4ab5...f8a
Gjest Inggolf Skrevet 26. oktober 2013 #17 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Samme som Noz her. Jeg har fin hud, ikke kviser, og vasker den med såpe og vann om kvelden. Bruker billig fuktighetskrem fra Loreal. Jeg bruker heller ikke foundation, kun farget dagkrem når jeg går på byen. Foundation føler jeg tetter porene og skitner til fjeset, for å bruke en dårlig forklaring. Ingen rynker eller linjer, og jeg er 29. Jeg tar heller ikke sol, eller røyker... Mens jeg marinerer meg selv i solsteika (selv i syden) i sololje uten faktor Har for så vet prøvd å slutte med det og nå i sommer så klarte jeg meg nesten bra! (og slutte altså) (Jajaaa, kjære AB`er, bare hets i vei...jeg får kreft og bla bla bla...) Men du silvermist? er moren din sånn her og? Jeg har nemlig hatt omtrent like mange kviser som mamma (7 altså) har hatt i løpet av livet, og hun var godt og vel over 40-45 før hun fikk noen linjer og rynker. Hun har heller aldri brukt noe annet enn såpe og vann, og jeg tviler veldig sterkt på at hun vet hvor man i det hele tatt får tak i renseprodukter! Endret 26. oktober 2013 av NozMonster
fresia Skrevet 26. oktober 2013 #18 Skrevet 26. oktober 2013 nei, jeg synes ikke det er nødvendig å rense huden hver dag. jeg bruker ikke sminke på huden, men om jeg hadde gjort det hadde det selvfølgelig vært viktig å rense den etterpå. jeg smører ansiktet med et tynt lag fuktighetskrem om morgenen og vasker ansiktet i dusjen med såpefri dusjgele
Ophelia85 Skrevet 26. oktober 2013 #19 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Min teori er at noen kan gjøre omtrent hva de vil og fremdeles ha fin hud (vaske/ikke vaske, bruke Spenol/bruke Declèor etc.), fordi de ikke har hormonproblemer og/eller anlegg for kviser. Vi andre må faktisk tenke på hudpleierutinen for at ansiktet skal holde seg tilnærmet kvisefritt. Men - veldig ofte er problemene hormonmessige, og da hjelper ikke kremer alene. Endret 26. oktober 2013 av Ophelia85 10
blonden Skrevet 26. oktober 2013 #20 Skrevet 26. oktober 2013 Ja, men jeg hadde også fin hud da jeg ikke var så flink til det Jeg vasker/renser ansiktet når jeg kommer hjem fra skole/jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå