Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har alt!! Og gjerne litt formye av alt også..

Så derfor tenkte jeg å lage en pakke med: et godt ullpledd, en bok, en flaske rødvin, noe god sjokolade og evt. litt god te.

Er dette en fin julegave? Noen tips til andre ting jeg kan legge til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Hva med å lage en sånn bok der du limer inn bilder av deg, av dere i familien, sånn minnebildebok rett og slett? :) Det skulle man jo tro de fleste mødre blir veeeldig glade for :) Det du har tenkt å gi høres ut som en fin gave:)

Skrevet

Synes det ser ut som en fin gave :) Liker moren din å reise? Selv skal familien spleise på gavekort hos et reisebyra til mamma. (Hun kunne tenke seg vin-tur til Frankrike.)

• Liker 1
Skrevet

I tillegg, eller i stedet for, kan du gi gavekort, på kino/teater/opera, eller på f.eks. middag hos dere.

Skrevet

Har du søsken? Om du har det så kan dere kanskje spleise på gavekort til en opplevelse slik som spa, kinotur, tur på restaurant el.l.

Jeg ser ikke helt vitsen med å gi henne en kurv med alt mulig (selv om det er fine ting du nevner) når hun har alt mulig fra før av. Jeg tror jeg ville satset på å gi henne noen opplevelser.

Spleise på fallskjermhopp, kanskje?

Anonymous poster hash: dbdfb...16b
  • Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det går jo også an å undersøke på flyplassene og slikt i nærheten om det er mulig å spleise på en tur i helikopter over området dere bor i. Det hadde kanskje vært gøy for henne?

Skrevet

En såpe fra andalucia soap company med en såpe skål i tre.

Skrevet

Mat og drikke er jo supert. Ellers er jeg enig med dem som nevner opplevelser. Gavekort på kino, teater, middag på hyggelig restaurant.. En kalender for 2014 er jo noe man trenger, hvorfor ikke gi en med bilder av familien?

Anonymous poster hash: 11d06...d85
Skrevet

Iherb selger ganske god sjokolade og lypsil,teen fra pukka er interessant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...