AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 En viss blogger(som jeg velger å ikke legge ut navn på, for da får h*n flere klikk på bloggen sin) sier man får virus/hacker av å skifte profilbilde på facebooken sin er HOAX så det holder. Ikke tro på alt dere leser, og vær så snill; ikke klikk inn på bloggen til vedkommende. Personen er til å spy av, alt for å få klikk på bloggen sin For dere som ikke vet hva det er snakk om, så er det en gåte som skal løses, og hvis man svarer feil skal man endre prof.bilde til en giraff, og ha den der i 3 dager. Til informasjon så har jeg ikke hevet meg på trenden selv, da jeg hater slikt, men jeg hater enda mer av klikk-horer Anonymous poster hash: a143d...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Ta en titt på nettavisen.no, så ser du at denne rosabloggeren ikke har peiling på hva han sier (som vanlig) ;-)Anonymous poster hash: 4b654...dec
MarianneE Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Gåten stod på vg.no (tror jeg det var) og den et temmelig enkel. Og ikke klare denne er litt flaut. . 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Noen som kan si meg svaret? Anonymous poster hash: f1900...527
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Gåten stod på vg.no (tror jeg det var) og den et temmelig enkel. Og ikke klare denne er litt flaut. . Like flaut som å ikke vite forskjell på å/og? Anonymous poster hash: 5cbdf...d72 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Like flaut som å ikke vite forskjell på å/og? Anonymous poster hash: 5cbdf...d72 Haha, jeg skrev nøyaktig det samme, men så at det kom et nytt svar mens jeg skrev så sjekket det før jeg postet. Denne gåten er jo en typisk luregåte, det har ingenting med hvor smart man er å gjøre. Fort gjort å svare feil hvis man leser for fort. Anonymous poster hash: 08173...abb
lashara Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Fort gjort. Jeg var bombesikker på at jeg hadde rett svar. Men nei. Svarte døra
swaggie90210 Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Ganske logisk når du først får svaret.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 Ganske logisk når du først får svaret. Det er jeg helt uenig i. Hvis du har våknet og vet hvem som er utenfor døren så må du nødvendigvis ha åpnet øynene. Hele gåten er jo bare lureri og en stor logisk brist. Anonymous poster hash: 5cbdf...d72 4
swaggie90210 Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Det er jeg helt uenig i. Hvis du har våknet og vet hvem som er utenfor døren så må du nødvendigvis ha åpnet øynene. Hele gåten er jo bare lureri og en stor logisk brist. Anonymous poster hash: 5cbdf...d72 Det er jo derfor jeg sier det er logisk.
MarianneE Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Gåten stod på vg.no (tror jeg det var) og den et temmelig enkel. Og ikke klare denne er litt flaut. . Like flaut som å ikke vite forskjell på å/og? Anonymous poster hash: 5cbdf...d72 Ah... der kom den til meg og! "Jeg vet bedre enn deg så nå skal jeg hovere alt jeg kan" Flaut med og/å skrivefeil? Næh... Tenker ikke så mye over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå