Gå til innhold

Liker dere at menn er tydelige med intensjonene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller liker dere best om han ikke røper intensjonene sine og spenningen med å finne ut hva han egentlig vil?

Anonymous poster hash: d5439...21f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mellomting kanskje, jeg har en som mer en gjerne forteller.

Anonymous poster hash: b60cd...379
Skrevet

Tydelige intensjoner er tommel opp!

• Liker 6
Skrevet

Tydelige intensjoner, definitivt. Jeg er ikke en som først ser på en mann som en venn og deretter noe mer.

Å legge seg inn som en venn er en safe approach hvis en mann er redd for avvisning, men også årsaken til at de fleste klager over "friendzone".

Det viser selvsikkerhet at en mann legger an en flørtende tone fra starten.

• Liker 1
Skrevet

Eller liker dere best om han ikke røper intensjonene sine og spenningen med å finne ut hva han egentlig vil?

Anonymous poster hash: d5439...21f

Tingen er at når du stiller kvinner et generelt spørsmål rundt dette, vil de ofte si at tydelige intensjoner er helt toppers. Men når du begynner å bli mer spesifikk, viser det seg at de ikke liker det allikevel.

Anonymous poster hash: 1c9d6...d5f

Skrevet

Jeg går utifra at TS snakker om single kvinner som blir sjekket opp....

Prinsippet er fortsatt akkurat det samme: "Ikke si at du vil bli elskeren hennes, si at du syns hun er vakker."

Anonymous poster hash: 1c9d6...d5f

Skrevet

Hei.

Jeg synes at det er mer spennende, om mannen er litt mystisk og ikke røper alt med en gang. Så for min del behøver han ikke være så veldig tydelig, men heller kanskje gi små hint på veien. :)

Gjest Det reven sa..
Skrevet

Ja! For da slipper man å lure. Selv om det kan være sårende eller fornærmede. Jeg begynner ikke å stikke ut kløra.

Skrevet

Argumentet ovenfor om at "det sier de, men i virkeligheten så...." funker ikke i mitt tilfelle.

Hele min trackrecord demonstrerer klart og tydelig at tydelighet mht intensjoner kan få positivt utfall, mens alle former for spill eller tilbakeholding av oppmerksomhet skrur følelsene og interessen AV for min del. Og det er da de blir friendzona.

Anonymous poster hash: 06dc2...9fa
Skrevet

For all del, røp intensjonene dine så snart som mulig. Det hender jo at motparten har nøyaktig de samme intensjonene, så da er det ikke noe vits i å kaste bort tiden på spill

Skrevet

Eller liker dere best om han ikke røper intensjonene sine og spenningen med å finne ut hva han egentlig vil? Anonymous poster hash: d5439...21f

Dette er nok a fine balance. Menn som er overtydelige kan ofte virke litt dumme, eller uten raffinement, finesse og sosial musikalitet. Det er turn off for meg. Den andre grøfta: faskspill og manipulering, er enda verre. Så en mellomting:)

Anonymous poster hash: 7fd7d...bc9

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Typiske problemer som dukker opp på kvinneguiden, i forhold til disse stakkars mennene som er tydelige:

"Han sier at han ikke er klar for et forhold. Likevel sender han sms til meg. Hva vil han egentlig?"

"Han har sagt at han er interessert, men vet ikke helt hvor interessert han er. Hva vil han egentlig?"

"Han har sagt at han bare vil ha et uforpliktende forhold. I går sa han at han liker de nye skoene mine. Kan han være interessert? Hva vil han egentlig?"

"I går sa han at han godt kunne tenke seg å være kjæresten min. I dag har han ikke svart på en sms. Han har reist ut i Nordsjøen og der får de ikke ha med mobil. Det kan være derfor han ikke svarer. Hva tror dere han vil, egentlig?"

"Han er gift og sier at han ikke vil forlate sin kone, selv om han ikke elsker henne. Vi har hatt et forhold i tre år nå. Hva vil han egentlig?"

Vi er gift og han sier han elsker meg over alt på jord. Kan jeg stole på dette? At det ermeg han vil ha, egentlig?"

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)
*snip*

hahahaha, jeg tror jeg liker deg :ler:

Endret av Raindrops
Skrevet

Typiske problemer som dukker opp på kvinneguiden, i forhold til disse stakkars mennene som er tydelige:

"Han sier at han ikke er klar for et forhold. Likevel sender han sms til meg. Hva vil han egentlig?"

"Han har sagt at han er interessert, men vet ikke helt hvor interessert han er. Hva vil han egentlig?"

"Han har sagt at han bare vil ha et uforpliktende forhold. I går sa han at han liker de nye skoene mine. Kan han være interessert? Hva vil han egentlig?"

"I går sa han at han godt kunne tenke seg å være kjæresten min. I dag har han ikke svart på en sms. Han har reist ut i Nordsjøen og der får de ikke ha med mobil. Det kan være derfor han ikke svarer. Hva tror dere han vil, egentlig?"

"Han er gift og sier at han ikke vil forlate sin kone, selv om han ikke elsker henne. Vi har hatt et forhold i tre år nå. Hva vil han egentlig?"

Vi er gift og han sier han elsker meg over alt på jord. Kan jeg stole på dette? At det ermeg han vil ha, egentlig?"

:fnise: den var bra

Skrevet

Tror faktisk det har gått best de gangene jeg har vært klar i intensjonene mine, men det er ikke alltid så lett å få det til. Krever litt mot, og manne-opp-tid :fnise:

Skrevet

Det er forskjell på "tydelige intensjoner" og "tydelige intensjoner" også...

Vil gjerne vite om han er ute etter et ONS/FF, eller om han vil ha et forhold dersom alt klaffer.

Vil derimot IKKE vite på 1. møte hvor mange barn han har tenkt til å få med meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...