Dricka Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har gitt opp å prøve å få det. Prøvd å føne håret tørt mens jeg står på hodet men da varer det ikke lenge. Har også hørt at det funker å kreppe røttene.
Athene Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Saltvannspray, root lift spray, hårpudder eller tørrshampoo. Kombinert med føler og rundbørste. Kan få håret til å stå rett opp med riktige produkter. Men uten prepping er det paddeflatt og glatt.
Gjest Euforia Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Svart afrikansk såpe Virkelig? Den anerkjente såpen fra Iherb? Forklar gjerne.
Gjest Euforia Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er evig fan av BIG-shampooen til Lush, den gir meg så mye volum at lillebroren min synes det ser komisk ut. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Lee stafford volume mousse i vått hår.Anonymous poster hash: 736c1...d77
Gjest Badabing Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Bruker sånn root pump spray (fra Paul Mitchell) i fuktig hår og føner opp. Etterpå bruker jeg litt saltvannspudder. Bruker jeg spray osv, faller det bare ned igjen.
Binta Ba Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er evig fan av BIG-shampooen til Lush, den gir meg så mye volum at lillebroren min synes det ser komisk ut. Kan denne kjøpes i butikker?
Gjest Euforia Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Bare i egne Lush-butikker! Ellers kan den også kjøpes på nett. https://www.lush.co.uk/product/50/Big---330g (billigere enn den norske siden) 1
Gjest Euforia Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Kan denne kjøpes i butikker? Ups, glemte å quote. Se svar over!
pusen78 Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Virkelig? Den anerkjente såpen fra Iherb? Forklar gjerne.[/quote Nei , ikke på iherb,jeg fant ikke den på iherb.Kjøper den her i norge på fairtrade.Oyemam.no har også.Den er ikke helt svart,mørk brune striper.Må ha en god dreneringsskål, den kan fort smelte .Det er jo smør.Fint til hår,kropp, underlivet.
Binta Ba Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Bare i egne Lush-butikker! Ellers kan den også kjøpes på nett. https://www.lush.co.uk/product/50/Big---330g (billigere enn den norske siden) Hjertelig Den skal jeg få bestilt hjem om ikke lenge.
Gjest s@nd Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Mitt hår legger seg flatt uansett hva jeg gjør..
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Skum eller volumsjampo alene funker ikke!!! Bruker en krøllkrem og lar håret tørke naturlig så blander jeg Matt and Messy paste fra loreal og en saltvannspaste og gnir inn i røttene når håret er tørket. Så spruter jeg Redken woolshake i hendene og klemmer i krøllene. Hårspray til sist.
Athene Skrevet 29. oktober 2013 #18 Skrevet 29. oktober 2013 Når man ikke har effekt av produkter er det ofte fordi man bruker dem feil. De fleste volumprodukter er ment for røttene og den innerste lengden. Og man må jobbe underfra, ikke ha volumprodukter i skillet eller det øverste håret. Noen skal brukes i vått hår. Andre i tørt. Ved bruk av saltvannsspay gjør man for eksempel følgende - føler håret tørt, gjerne med børste for å få inn litt volum. Løfter lengder og sprayet mot hodebunnen med ca 10 cm avstand. Føler det tørt mens man løfter på lengdene, føner med kaldluft for å forsegle volumet. Hårspray til slutt.
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Tar håret i seksjoner og tupperer etterfulgt av en god hårspray. Tupperer aldri det øverste håret. Det sitter aldri i mer enn et par timer da, siden jeg har så tungt og langt hår Endret 31. oktober 2013 av Mortem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå