Gå til innhold

vaske ansiktet i vasken, bare søl. tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.
Tidligere har jeg alltid bare renset ansiktet mitt samtidig som jeg dusjer. Men nå i det siste har jeg fått en del kviser, og tenkte da jeg burde bli flinkere på dette området. Så jeg tenkte at jeg skulle begynne å rense ansiktet mitt hver morgen og kveld. Og da må jeg altså gjøre det i vasken.. Men problemet er at jeg alltid søler så mye når jeg vasker ansiktet i vasken... Det renner vann ned på gulvet, og nedover badinnredningen. Har dere noen tips til hvordan få mindre søl? Jeg har ansiket mitt passe langt ned i vasken, vil ikke trykke det heeelt i bunnen heller..

Haha, kjempe teit spørsmål, jeg vet.

Anonymous poster hash: e5e09...080
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vri kroppen mer til høyre eller venstre og stå litt skrått over vasken. Eller går det bra etter hvert, finner riktig vannmengde og hvordan styre hendene for mindre søl.

Skrevet

Bruke en ansiktsklut. Jeg bruker en renseduk.

Skrevet

Du kan jo bruke en myk vaskeklut eller rensepads, vet det er mange som gjør det. Jeg klarer ikke å bruke klut, føler jeg gnir huden unødvendig mye- men det handler nok om hva en er vant med.

Skrevet

Anonymous poster hash: e5e09...080
Skrevet

Det blir ofte søl fordi at vannet renner oppover armene dine, altså til albuen og videre ned til gulvet ..

Dette hender meg også, men jeg prøver å ha armene mer.. hvordan skal jeg forklare dette :P At det ikke får til å renne nedover de da, haha :fnise:

Ellers får du bare vær flink til å legge håndduk foran vasken der du søler. :)

Anonymous poster hash: 5ae31...2b5
Skrevet

Jeg kjøpe Linda Johansens mikrofiberkluter, vips ikke mer klin. De fjerner alt av rens, og sørger for at man renser mer i dybden.

Anonymous poster hash: b637d...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...