Gå til innhold

Rett strek på håndflaten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri sett noen andre enn meg selv som har en rett strek i håndflaten, googlet litt og det kom bl.a opp at det var vanlig hos folk med downs, og andre ting som leukemi, alzheimers osv.. Er det noen som har erfaring med det, eller som vet om andre årsaker? På bilde kan dere se den rette streken.

Anonymous poster hash: c3f6e...ec8

post-37809-0-30343000-1382792910_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har Downs enda, så er det nok ikke noe å bekymre seg om. Men den vorta der, ville jeg fjernet :)

Anonymous poster hash: 21c87...ea1

Skrevet

Om du ikke har Downs enda, så er det nok ikke noe å bekymre seg om. Men den vorta der, ville jeg fjernet :)

Anonymous poster hash: 21c87...ea1

Det ser ikke ut som en vorte. Tror heller det er en klump med hard hud. Jeg har også en sånn en på akkurat samme plassen, og det er absolutt ikke en vorte. Og denne ser helt lik ut min :)

Anonymous poster hash: 2e9f2...058

Gjest Eurodice
Skrevet

Har aldri sett noen andre enn meg selv som har en rett strek i håndflaten, googlet litt og det kom bl.a opp at det var vanlig hos folk med downs, og andre ting som leukemi, alzheimers osv.. Er det noen som har erfaring med det, eller som vet om andre årsaker? På bilde kan dere se den rette streken.

Anonymous poster hash: c3f6e...ec8

Jeg foreslår at du leser om kiromanti (håndlesing) og legger fra deg tanker om sykdom :).

Skrevet

Øh, mener du den som går tvers over? alle har det! Men det som er litt uvanlig er at du bare har en. de fleste har en strek som starter samme sted som buen og går rett over men ikke helt til andre siden. Og så har de fleste i tillegg en strek over denne igjen, men den starter under lillefingeren (litt nedenfor og går motsatt vei, og slutter før den når andre siden! Det ene er hjert- den andre er hodelinjen, i kinesisk håndlesing (kiromanti) De som kun har en linje, slik som deg, sies gjerne å ha problemer med å skille følelser og logikk og må leve ut sitt egentlige jeg.. så på en dokumentar om espen benestad at han hadde det slik, kanskje det forklarer hvorfor han ikke klarer å leve skjult m sin transseksualitet...

Anonymous poster hash: 4b35b...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...