Gå til innhold

Katten skal føde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Katten har begynt å få rykninger på ryggen, puster fortere og henter oss for å ta oss med til fødekassen vi har laget, hvor lang tid tror dere det tar før hun begynner å føde?? Hun har holdt på slik i et parr timer nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest mariast
Skrevet

Pus klarer seg ved å være alene. Da min pus fødte var hun på badet for å unngå masse søl. Lot henne være der til det var over. Om hun har plager så ville vel veterinæren sett det under graviditeten.

Skrevet

Uffda, hvorfor er hun ikke kastrert? Følg med henne til hun er ferdig. Regner med dere har snakket med veterinær og lest dere opp i forkant.

• Liker 1
Skrevet

Pus klarer seg ved å være alene. Da min pus fødte var hun på badet for å unngå masse søl. Lot henne være der til det var over. Om hun har plager så ville vel veterinæren sett det under graviditeten.

Om hun har plager ville vel veterinæren sett det under graviditeten? Hva med fødselsrelaterte problemer!?

Syns for all del man må følge litt med!

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 826b9...319
Skrevet

Uffda, hvorfor er hun ikke kastrert? Følg med henne til hun er ferdig. Regner med dere har snakket med veterinær og lest dere opp i forkant.

Hva om dette er en avlskatt, altså rasekatt? Hvis ikke så er det naturligvis rett og rimelig å stille det spørsmålet.

Skrevet

Hva om dette er en avlskatt, altså rasekatt? Hvis ikke så er det naturligvis rett og rimelig å stille det spørsmålet.

Da ville jeg virkelig håpet at TS hadde såpass peiling at hun ikke trengte å stille dette spørsmålet, eller hvis hun var nybegynner, at hun hadde en erfaren oppdretter å støtte seg på. Som jeg kjenner rasekattmiljøet så selger de ikke avlskatter til hvem som helst.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...