Gå til innhold

Julemarkeder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke har du vært på, og hvilke har du planer om? Jeg har vært i Oslo (Karl Johan og Folkemuseet), Trondheim, Göteborg (Haga og Liseberg), København (Tivoli), Paris, Tallinn for å nevne noen. Har lyst til å besøke noen av de tyske, de skal være veldig flinke på dette. Og Wien/Salzburg ikke minst. Noen anbefalinger?

Anonymous poster hash: 51d6e...eaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at jeg også drømmer om julemarked på Røros, men der var det fullt på hotellene. Noen andre norske byer som er bra på jul? Drøbak kanskje? Har besøkt julehuset der midt på sommeren, men det blir det liksom ikke samme stemning av :)

Anonymous poster hash: 51d6e...eaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Julemarkedet på Vörösmarty ter i Budapest er veldig koselig. De har fokus på lokalt produserte produkter, slik at man ikke blir tilbudt ræl fra Kina.

Julemarkedet i Riga var lite og kjedelig, hadde ikke dratt dit igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på karl johan, Liseberg, Tivoli, Kiel, Krakov og Praha.

Oslo er selvfølgelig det dårligste...

Kiel, er lite men koselig, og kan godt forestille meg at de store tyske julemarkeddene er flotte.

Liserberg var også innmari fint, men følte vi gikk i kø.

Anonymous poster hash: 76823...ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køln! 9 ulike julemarkeder i gangavstand fra hverandre, alle med ulik tema: smånissemarkedet (masse håndlagde og kule leker), englemarkedet (interiør), stjernemarkedet, det maritime markedet osv osv.

Helt fantastisk masse julestemning samlet på ett sted, jeg har kjempelyst til å dra tilbake en gang.

Anonymous poster hash: 97d2f...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...