AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Most recent-knappen har sluttet å virke hos meg. Bare et fåtall statuser og oppdateringer dukker opp i newsfeeden, og plutselig dukker gamle statuser opp igjen. Samtidig ser jeg i feltet til høyre at mine venner liker og svarer på statuser til felles venner, uten at de har kommet opp hos meg. Noen flere som har opplevd rar oppførsel av newsfeeden i det siste? Anonymous poster hash: a3734...64f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Rett under statuslinjen din er det en knapp det står "sorter" på, trykk på den og "siste nytt" istedenfor "topphendelser" Anonymous poster hash: 31ece...0fd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Rett under statuslinjen din er det en knapp det står "sorter" på, trykk på den og "siste nytt" istedenfor "topphendelser" Anonymous poster hash: 31ece...0fd Det er den som ikke virker. Jeg trykker most recent, men får bare opp utvalgte og gjerne gamle statuser. Anonymous poster hash: a3734...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå