Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så forbanna vondt nederst i ryggen. Og akkurat litt under bukse kanten til rompa. Føles som jeg har trent i mange dager i strekk og er drit støl. Er dette bekkenløsning eller noe annet? Uke 30

Anonymous poster hash: cc9e8...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bekkenløsning ja. Ta det opp med legen din og be han sende deg til fysio. Det er gratis i svangerskapet og 6 uker etter fødsel.

Anonymous poster hash: ac232...6ab
Skrevet

Det er gratis når man har gangvansker, en bestemt diagnose. Jeg sleit med bekkenløsning i over 30 uker og sleit noe med å gå men ikke kjempe mye så jeg var i grenseland til å få behandlingen gratis. Men hadde en snill fysio så han ga meg diagnosen.

Men ja det kan være bekkenløsningssmerter du har.

Anonymous poster hash: 5a2a9...5db

Skrevet

Det er gratis når man har gangvansker, en bestemt diagnose. Jeg sleit med bekkenløsning i over 30 uker og sleit noe med å gå men ikke kjempe mye så jeg var i grenseland til å få behandlingen gratis. Men hadde en snill fysio så han ga meg diagnosen.

Men ja det kan være bekkenløsningssmerter du har.

Vel, jeg fikk behandling uten problemer. Hadde mye bekkenløsning og sleit med å gå, men fikk behandling lenge før den tid heldigvis. Spørs nok alt etter hvilket tilbud kommunen har og hvilken lege man har.

Anonymous poster hash: ac232...6ab

Skrevet

Vel, jeg fikk behandling uten problemer. Hadde mye bekkenløsning og sleit med å gå, men fikk behandling lenge før den tid heldigvis. Spørs nok alt etter hvilket tilbud kommunen har og hvilken lege man har. Anonymous poster hash: ac232...6ab

http://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Sider/Bekkenlosning/Bekkenl%C3%B8sning-og-trening.aspx

Les nesten helt nederst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...