Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Heia No nærme badesesongen seg, og i den forbindelse så lure eg på ka dokker mene om det å gå i string på stranda? Lure også på ka dokker meine om at en litt kraftig dame går på stranda i det? Eg har så lyst til å gå i det, men veit ikke helt om det blir for vulgært?? Dette e et seriøst spørsmål, så eg håpe på seriøse svar.... Klem fra lille my
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Nå er det ikke opp til meg å bestemme hva andre skal gjøre, men jeg ville ikke gjort det selv.
Barbie Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes hverken tynne eller kraftige damer bør gå med string på stranda. Det er ikke pent!
SunAndMoon Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes hverken tynne eller kraftige damer bør gå med string på stranda. Det er ikke pent! Er litt enig der, men gjør som du selv vil og føler for!! Det er det viktigste - hva du føler! Jeg hadde aldri våget og gjort det, er sjenert av meg - men det hadde vært greit f.eks alene på en veranda/i en hage/på en strand hvor ingen ville fått øye på meg!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Min personlige mening er at det er ytterst få som kler string og jeg syns selv det ser en smule harry ut på stranda. Men bevare meg vel, folk må da få gjøre som de vil! :-)
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 At string er pent synes jeg absolutt ikke ... uansett om du er tynn eller tykk eller "passe"... Men, føler du for det - har lyst til å gå i det - og tør.. så gjør det... Så lenge du er trygg på deg selv - og trives i det du går i .. er det ingen andres sak..
Orthia Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 Jeg syns string på badestranda ser skikkelig harry ut.
philippa starck Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Nei, string er ikke særlig stilig på stranden uansett hvordan man ser ut.
Gjest Ethereal Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Nei, fysj, for meg virker det desperat, uansett størrelse. Hjemme på verandaen kan du jo bruke hva du vil...
aline Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Nope, synes ikke string er pent på stranda, totalt uavhengig av størrelsen og utformelsen av kroppen den sitter på! Som de andre her, så blir det litt drøyt for min del. Men har venner som bruker det, og så lenge DE føler seg vel, så er det vel det samme hva jeg og de andre synes!!
Lisemor Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Gå med det du føler deg vell i.. Jeg soler meg i stringtruser på stranda og driter i hva folk tenker og mener. Jeg går med string hele tiden og vil ikke tre på meg stor bikinitruse bare for å sole meg. Hvis folk liker det de ser- så se, hvis ikke- så snu dere vekk. Snart sommer 1
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 Helt ærlig: Tykke folk med stringtruse på stranda er ikke pent. Du kan sole deg med stringtruse hjemme i din egen hage!!
Smilla78 Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 (endret) Helt enig! String på stranda er stygt, harry og vulgært! Og Lisemor du trenger ikke bruke stor bikinitruse! Hva med bikinitanga? Den er ikke stor og dekker mesteparten av rumpa men den er smalere bak enn de "store" trusene. Endret 5. august 2022 av Smilla78
jordbær Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Hihi.. Jeg mener at string-bikini er like harry som speedo-truser på gutter (UANSETT størrelse)
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2004 #15 Skrevet 4. mai 2004 Synes string på stranda er temmelig harry jeg også. Uansett størrelse og form på kroppen den sitter på. Men for all del, gå i det du vil.
Gjest care Skrevet 4. mai 2004 #16 Skrevet 4. mai 2004 Folk må få gå i det de vil, personlig foretrekker jeg ikke string. Jeg snakket med en jente i går, som kommer fra sør europa. Hun bruker string, men ikke i Norge som hun sier. Her kan man ikke gå med slikt.
~Viva~ Skrevet 4. mai 2004 #17 Skrevet 4. mai 2004 Ville ikke akkurat hoppet rundt på stranda og spilt volleyball i stringbikini, men synes ikke det er noe galt i å ligge og sole seg i det. Hater å ha hvit rompe! 1
Gjest 3llie Skrevet 4. mai 2004 #18 Skrevet 4. mai 2004 Har ikke bra nok rumpe til å kunne sprade rundt på stranda i string truse, hadde jeg hatt det er det mulig jeg hadde gjort det. Ser ikke noe harry i det.
Lumiah Skrevet 4. mai 2004 #19 Skrevet 4. mai 2004 Tror ikke jeg hadde tatt på meg en string på stranden nei, men for all del, folk gjør jo som de selv vil!! :o
Gjest Virvel Skrevet 4. mai 2004 #20 Skrevet 4. mai 2004 Å ligge å sole seg i string synes jeg er helt ok, men synes man kan ta litt hensyn til omgivelsene og kle litt mer på seg når man skal opp og gå. Selv soler jeg meg gjerne toppløs, men tar på meg bikinioverdelen når jeg skal bade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå