AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har et problem, et stort problem. Og ja, jeg har meg selv å takke. Men jeg renger tips og råd til å komme meg bort fra denne onde sirkelen, eller hva det nå enn er. Saken er den at jeg er så alt for kresen på menn. Mye ligger vell i det at x'en min var en skikkelig slask i form av at han aldri tok vare på seg selv for det var "sossete", han fikk tilbud om div jobber, men klarte aldri (les gadd ikke) å stå opp til første arbeidsdag engang. Men nok om det. Dette har gjort at jeg har blitt helt vilt kresen på menn. I det siste har en jeg kjenner begynt å få et godt øye til meg, i følge han selv da. Og for all del, det er ingen ting galt med fyren, bortsett fra bagateller som jeg klarer å finne, bla. at han ikke er over 22år eller jobber som befal i forsvaret ( er i forsvaret selv), eller at han er litt lik en som jeg rota med en gang i tiden. Fyren er kjempe grei, vi har god kontakt, men likevell er det ett eller annet oppi topplokket mitt som gjør at han ikke er god nok for meg. Og jeg vet godt selv at fortsetter jeg på dette viset kommer jeg til å ende opp som en crazy cat lady. Men jeg er også så sær at jeg er redd for hva vennene mine vil synes om vedkommede, jeg prøver å ikke tenke noe på det. Men det går bare ikke. Jeg trenger serriøst hjelp, har vært singel i 3år nå, og fortsetter jeg på dette viset blir det enda flere år. Hjelp! Anonymous poster hash: 998c4...3ca
Gjest Malanthor Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Finns ikke noe lett svar på hva du burde gjøre. Virker på meg som om du henger deg opp i ting som ikke betyr noe i det hele tatt. Ja han jobber ikke i forsvaret, so what. Ja han ligner på en X og han er et år eller to yngre enn deg. Hælledussan da. Jeg synes ikke engag at dette har noe og gjøre med og være kresen siden tingene du nevner jo ikke betyr noe i det hele tatt -stort sett. Når det er sagt så kan det jo tenkes at underbevistheten din eller intuisjonen din forteller deg et eller annet, at du også er redd for hva vennene dine vil synes om vedkommende innebærer jo egentlig at du mener at fyren ikke er optimal på noen måte eller tar jeg feil her? For og få bukt med kresenheten din så kan du jo sette deg ned og se på dine egne dårlige sider. Du har de sikkert også. Bli litt bevist at du ikke er feilfri på noen måte og at du ikke kan vente deg det av andre heller.. Du burde også lære deg og drite i hva vennene dine syns med mindre de har berettiget kritikk og komme med, alt annet er bare et tegn på usikkerhet. Noe som neppe passer godt inn i en befalsrolle. Innse at et forhold til en viss grad handler om kompromisser, ingen er perfekte, og hver av partene må klare og ignorere småting hos hverandre for og klare og fungere sammen.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Synes du virker litt hysterisk. Ro ned og ikke tenk så mye. Du behøver ikke absolutt være i et forhold, vet du. Anonymous poster hash: d2b6e...0a3
nikamari Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Finns ikke noe lett svar på hva du burde gjøre. Virker på meg som om du henger deg opp i ting som ikke betyr noe i det hele tatt. Ja han jobber ikke i forsvaret, so what. Ja han ligner på en X og han er et år eller to yngre enn deg. Hælledussan da. Jeg synes ikke engag at dette har noe og gjøre med og være kresen siden tingene du nevner jo ikke betyr noe i det hele tatt -stort sett. Når det er sagt så kan det jo tenkes at underbevistheten din eller intuisjonen din forteller deg et eller annet, at du også er redd for hva vennene dine vil synes om vedkommende innebærer jo egentlig at du mener at fyren ikke er optimal på noen måte eller tar jeg feil her? For og få bukt med kresenheten din så kan du jo sette deg ned og se på dine egne dårlige sider. Du har de sikkert også. Bli litt bevist at du ikke er feilfri på noen måte og at du ikke kan vente deg det av andre heller.. Du burde også lære deg og drite i hva vennene dine syns med mindre de har berettiget kritikk og komme med, alt annet er bare et tegn på usikkerhet. Noe som neppe passer godt inn i en befalsrolle. Innse at et forhold til en viss grad handler om kompromisser, ingen er perfekte, og hver av partene må klare og ignorere småting hos hverandre for og klare og fungere sammen. Synes du virker litt hysterisk. Ro ned og ikke tenk så mye. Du behøver ikke absolutt være i et forhold, vet du. Anonymous poster hash: d2b6e...0a3 Det er det jo absolutt ingen som behøver, men har vært singel i 3år og når alle rundt deg finner seg kjæreste så er det ikke så kult å være 5 hjul på vogna, og være ensom på ca alle sosiale sammenkomster. Ja jeg er dritlei av singellivet rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå