Nysjerriggutt Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har for en tid tilbake meldt meg inn på et treningssenter. Jeg har veldig lyst til å komme igang med trening igjen da jeg har hatt stor glede av idrett for en tid tilbake, men hvordan skal jeg klare å få ræva i gir og komme seg opp av sofaen! Jeg har flyttet til en nytt sted, og kjenner derfor ingen å trene sammen med! Jeg har googlet og googlet, og prøvd ut tipsene jeg har fått der, men trening er ikke gøy når jeg er i såpass dårlig form som jeg er i nå! Tips mottas med STOR takk!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Du må bare gjøre det, enkelt og greit. Anonymous poster hash: cadb8...345
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 *Bare gjør det! *Tenk hvordan du i framtiden vil bli om du starter å trene NÅ *Tenk hvordan du i framtiden vil bli om du ikke starter å trene *Tenk godt igjennom de 2 over. *Ha et mål, og straff deg selv om du ikke greier det *Du er ikke alene *Damer liker trente menn *Gjør deg til den du vil være, eller fortsett å være den du ikke vil være. Anonymous poster hash: b96c9...43b
Lila Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Alle må begynne et sted. Du må bare bite sammen tennene og gjøre det! Bestem deg for det kvelden før, ha alarmen må neste morgen og gå rett på trening når du står opp. Da er det unnagjort før dagen egentlig har begynt. Tenk den deilige følelsen du får etterpå! Dessuten gjør hver treningsøkt at du kommer nærmere målet ditt. Du blir hvert fall ikke trent hvis du ikke går på trening
Gjest Coolaid Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Gjør som oss gutta, ta det som en jobb ! Gå inn og gjør det, kom deg ut igjen. Etter hvert kommer gleden. Det koster å vinne, å delta er gratis.
Gjest Coolaid Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Brenn den jævla sofaen, du misbruker den !
Supraspinatus Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 For meg kommer treningsgleden med det sosiale. Om det er noe du og leter etter kan du se om det er noen klubber i nærheten du kan melde deg inn i. F.eks. turn, vektløfting, styrkeløft, fitness, kampsport, treningsgrupper, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå