AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg skal opereres på mandag, så dette blir siste dagen der jeg kan kose meg med god mat på leeenge Har dere noen tips til hva jeg kan lage? Jeg bor alene. Maten må kunne gå greit igjennom systemet, så kan ikke være biff og tunge matretter som "setter seg fast". Suppe hadde vert det aller beste, men det frister meg ikke i det heletatt.. Tips? jeg er ikke kresen! Anonymous poster hash: f4874...ebf
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Du kan vel spise hva du vil i dag, så lenge du faster fra midnatt søndag? Regner med du har fått instruksjoner fra sykehuset, følg dem, så bør du være trygg. Pizza, lasagne, caesarsalat, stekt kylling, taco, fajitas, laks, skalldyr... Aner jo ikke hva du liker, så det er ikke lett å foreslå. Men som sagt, tror du står forholdsvis fritt i dag, spesielt hvis du holder deg til suppe i morgen.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Du kan vel spise hva du vil i dag, så lenge du faster fra midnatt søndag? Regner med du har fått instruksjoner fra sykehuset, følg dem, så bør du være trygg. Pizza, lasagne, caesarsalat, stekt kylling, taco, fajitas, laks, skalldyr... Aner jo ikke hva du liker, så det er ikke lett å foreslå. Men som sagt, tror du står forholdsvis fritt i dag, spesielt hvis du holder deg til suppe i morgen. Jeg må tømmes før operasjonen, og det er noe jeg sliter med. Så det lureste av meg er å holde meg til suppe. Men i kveld har jeg så lyst på noe annet godt siden jeg må holde meg til suppe i flere dager fremover pizza frister mest, men det er vel litt tungt? Er kylling tungt? Hva kan jeg ha til den? (Helst ikke salat) Anonymous poster hash: f4874...ebf
Brunhilde Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg må tømmes før operasjonen, og det er noe jeg sliter med. Så det lureste av meg er å holde meg til suppe. Men i kveld har jeg så lyst på noe annet godt siden jeg må holde meg til suppe i flere dager fremover pizza frister mest, men det er vel litt tungt? Er kylling tungt? Hva kan jeg ha til den? (Helst ikke salat) Anonymous poster hash: f4874...ebf Beklager at jeg ikke fikk svart deg igjen, dro ut og kom ikke tilbake før nå. Jeg håper du fant på noe godt - lykke til med operatsjonen!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 Beklager at jeg ikke fikk svart deg igjen, dro ut og kom ikke tilbake før nå. Jeg håper du fant på noe godt - lykke til med operatsjonen! Man skal ikke være "låst" til KG en lørdagskveld! Tusen takk for det! Anonymous poster hash: f4874...ebf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå