AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vi har flyttet inn i et hus med marmorfliser på badet, og jeg greier ikke finne ut av hva slags vaskemiddel vi kan bruke på dem. Her om dagen skulle jeg fjerne noe skitt på gulvet, og brukte jif baderom, men det så jeg fort at jeg ikke burde ha gjort. Det ble en matt flekk der. Jeg har skjønt at ph er viktig, men det er jo en jungel av vaskemidler der ute, og dette er ikke noe jeg har lyst til å prøve og feile på. Er det noen her som har erfaring med hva som virker, er effektivt, og ikke matter ned marmorfliser? Anonymous poster hash: 1a731...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 26. oktober 2013 #2 Del Skrevet 26. oktober 2013 Glassmiddel funker fint på benkeplaten vår i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 27. oktober 2013 #3 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Du får egne vaskemidler egnet til naturstein og marmor. Jeg har best erfaring med akemi steinrens, selges på Modena fliser. Der får du også impregnering som fyller porene i marmor, slik at marmoren ikke trekker til seg misfarging:) Endret 27. oktober 2013 av Tinuwiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #4 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tusen takk for tips! Anonymous poster hash: 1a731...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå