LionQueen Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Kjenner du til en restaurant som du mener er en skjult skatt blant alle restauranter her i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Klosteret, kanskje? Jeg hadde ikke hørt om det før, før min mor tok meg med dit! The edge på aker brygge også, ganske lett å tenke "big horn" når man skal ha biff. Anonymous poster hash: e6b77...7fd
Fashionistaen Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Birkelundens lille franske ostebutikk. Et sjarmerende lite lunsjsted med en intim fransk atmosfære. 4
Gjest navnelapp Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 (endret) Smalhans på St.Hanshaugen, Oslo Spiseforretning, Markveien Mat- og vinhus, Victor på Sandaker og Lofthus Handelslag Samvirkelag. Endret 3. november 2013 av Alt godt 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Mat og mer på Bjølsen. Jeg hadde helt glemt av dette stedet, men sier meg absolutt enig. Gjett om jeg skal ta turen hit i nærmeste fremtid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå