Gå til innhold

merker valpen forskjell på dag og natt mtp å være alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å lure litt!

Vi skal ut idag, og har ordnet barnevakt og hundevakt! Jentungen drar på overnattingsbesøk, mens hundevakten kommer hit, siden valpen ikke er helt stueren enda..

Men det jeg har sett valpen gjør, er at etter kl 22/23 så vil han bare ligge i sengen sin og sove, han skifter bare litt stilling innimellom!

På dagtid har han vært alene i litt over to timer (han er tre mnd).

Så det jeg lurer på, kan hunden være mer alene på natten, siden han sover likevel? F.eks at hundevakten får dra hjem i 23 tiden, etter å ha luftet valpen godt - og så er den alene til vi kommer hjem i halv 4 tiden? selv om det blir ca 4 timer alene?

Merker han forskjell?

Anonymous poster hash: 88577...aaf
Videoannonse
Annonse
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Om den ikke har vært alene før, så ville jeg ikke gjort det. Selvom den sover på natten, så merker den godt om familien er hjemme eller ikke.(om den ikke er vandt til det, så er det ikke sikkert den blir å slå seg til ro) Ikke alle hunder liker å være alene heller.

Skrevet

Han vil nok merke at ting er annerledes. Noen annen som passer ham, som plutselig går, og så er ikke dere der, som dere alltid er om kvelden. Og da våkner han nok. Da er det lenge å gå rett over til over fire timer alene. Det er fortsatt en liten valp dere har!

Anonymous poster hash: 3d421...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...