Gå til innhold

Kaizers Orchestra- Hjertesorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner Kaizers så innmari, jeg har ordentlig vondt. Skikkelig hjertesorg rett og slett! Jeg har altid hatt et spesielt forhold til dem, og vært på masse konserter. Er så trist å ikke skulle på konsert igjen, flere som savner dem like mye som meg?

Så musikkvideoen som Janove har vært med på, og jeg begynte og gråte for han er så fantastisk musiker, og det er så irriterende at de har gitt seg....

Trist rett og slett!!

Anonymous poster hash: cfa6d...59c

Anonymous poster hash: cfa6d...59c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt. Bedre liveband finnes ikke på denne jord. Husker jeg fikk samme type hjertesorg da de hadde pause i 2007. Hadde vært på mange konserter året før og var på de avsluttende konsertene i Vega. Husker at jeg ble så deprimert fordi jeg visste at jeg ikke kom til å få se dem på over et år. Denne pausen blir nok lenger, men ikke fortvil, de kommer nok tilbake om noen år. Janove kommer garantert ikke til å slutte å lage musikk, det er jeg sikker på.

Gjest violeta23
Skrevet

Godt at det ikke bare er meg :P Ja jeg håper virkelig de kommer tilbake igjen nå også, er virkelig ingen andre band som kan sammenlignes, de er bare helt fantastiske! Gir liksom ingen mening at de ikke skal holde på lenger, skjønner godt at de trenger en pause, men skulle gjerne hatt et svar på når de kommer tilbake og ikke bare ett kanskje om 10 år..

Skrevet

Er nok ganske mange der ute som føler det på samme måte. Jeg synes det er litt merkelig at de gir seg på topp, nå når de har flere fans enn noensinne. Men skjønner på en måte at de er slitne etter alle disse årene og har behov for å bruke tiden sin på familie osv.

Skambankt skal vel gi ut nytt album snart da. De er ikke på Kaizers-nivå men ganske bra live likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...