AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Har kommet i den desperate situasjonen at kjolen jeg tenkte å bruke på en date jeg har sett fram imot i lang tid, i kveld ble ødelagt da jeg skulle prøve den på meg igjen. Glidelåsen ble rett og slett ødelagt på noe vis. Jeg bor i Lørenskog, og lurer på om det er noen som vet om skredder e.l. som kan reparere slikt raskt og på kort varsel på Nedre Romerike eller Oslo? Hvor lang tid pleier slikt å ta? Anonymous poster hash: 39c5d...3ad
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Ikke på en lørdag. Finn noe annet å ha på deg. Anonymous poster hash: a703e...84c
Chloe- Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Spør på facebook. Kanskje du har en venn med symaskin.
Gjest Gaea Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) De har en skredder på Oslo City, der er det i hvert fall oppe til kl. 20. Hvor lang tid det tar aner jeg ikke, men noe så enkelt som å fikse en glidelås burde gjøres ganske kjapt vil jeg tro. Det er forresten en skredder på Triaden også. Endret 26. oktober 2013 av Gaea
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 De har en skredder på Oslo City, der er det i hvert fall oppe til kl. 20. Hvor lang tid det tar aner jeg ikke, men noe så enkelt som å fikse en glidelås burde gjøres ganske kjapt vil jeg tro. Det er forresten en skredder på Triaden også. På Triaden??? Er det ikke bare nøkkel- og skoverksted der? Mener du at de fikser klær der også, eller er det en annen butikk du tenker på? Anonymous poster hash: 39c5d...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå