Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #1 Skrevet 12. juni 2002 Nå MÅ jeg være anonym, i tilfelle sambo er inne og kikker! Kom på at jeg kan jo gi en weekend til en eller annen storby, MED billett til fotballkamp til et storlag. HURRAAA!!! Endelig kom jeg på noe som er midt i blinken. Også kan jeg jo nyte litt godt av det selv også!! hi hi
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #2 Skrevet 12. juni 2002 Jeg tror at han skal få en sykkel av meg, det vet jeg at han ønsker seg. Har også tenkt på en storbytur..hmmm, må vel bestemme meg snart jeg nå..!:grin: 12
Augustbrud02 Skrevet 12. juni 2002 #3 Skrevet 12. juni 2002 Kjempefin gave det anonym. Kunne faktisk gitt noe sånt jeg også, men jeg har virkelig funnet på noe skikkelig anderledes. Håper han blir overrasket og ikke minst glad!
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #4 Skrevet 12. juni 2002 On 2002-06-12 11:52, Augustbrud02 wrote: Kjempefin gave det anonym. Kunne faktisk gitt noe sånt jeg også, men jeg har virkelig funnet på noe skikkelig anderledes. Håper han blir overrasket og ikke minst glad! Er det ikke slik at det bare er HAN som skal gi morgengave???? Har ingen planer om å gi noe til min tilkommende....
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #5 Skrevet 12. juni 2002 Er det ikke slik at det bare er HAN som skal gi morgengave???? Har ingen planer om å gi noe til min tilkommende....
Augustbrud02 Skrevet 12. juni 2002 #6 Skrevet 12. juni 2002 Tradisjonelt er det gutten som gir gave til jenta, men dette har nok endret seg veldig de siste årene. Synes det er flott at vi jenter også kan gi gave jeg, og jeg er kjempeglad for det! For sikkerhets skyld spurte jeg min kjære hva han synes om det. Og etter litt om og men synes han det var greit at jeg også fikk gi gave! Jippi!
CecilieB Skrevet 12. juni 2002 #7 Skrevet 12. juni 2002 Senest to dager før dagen, var vi framdeles enige om at vi ikke skulle gi morgengave til hverandre. Da vi har veldig dårlig økonomi, ville vi heller gi hverandre noe til den første bryllupsdagen. Overraskelsen var dermed enorm da vi våknet dagen derpå og jeg fikk et nydelig smykke i morgengave. Jeg reagerte først med litt fortvilelse fordi han ikke fikk noe av meg, men det ville han ikke høre snakk om. Han mener nemlig det, at det kun er mannen som skal gi gave. Han har fått en del reaksjoner på det at jeg ikke ga ham noe, men han fikk det som han ville, og jeg fikk et nydelig smykke. 12
cream Skrevet 12. juni 2002 #8 Skrevet 12. juni 2002 Jeg har ingen aning om hva jeg skal kjøpe i morgengave. Har liksom ikke så mye å "frotse" med heller til akkurat dette. 1000,- er det forlite??? Hjelp meg er dere snille! jeg har helt stenteppe... Noen stikkord om han hvis noen vil vær så snill å maile meg noen ideer som passer: Han hater fotball, men liker jakt og fiske, motorsykler og biler. Han er ikke så glad i romantiske tingen, men er ille spennede som person, nesten litt mystisk Håper på noen mial som kan få meg igang! Takker
jbkaarud Skrevet 12. juni 2002 #9 Skrevet 12. juni 2002 Jeg synes ikke det er nødvendig å gi mannen en morgengave, men jeg gav selv min mann et BI-kurs. BI lagte et spesielt oppmeldingsbevis for meg med samme skrifttype som vi hadde på invitasjoner mm. I tillegg skrev jeg et lite brev om hvorfor han fikk nettopp denne gaven.
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 #11 Skrevet 13. juni 2002 Magda: du finner massevis av morgengavetips om du gjør et lite søk i tidligere tråder her på KG.
Engel Skrevet 13. juni 2002 #12 Skrevet 13. juni 2002 Vi lever da i en tid der vi prøver å oppnå likestilling mellom kjønnene, så for meg er det en selvfølge å både holde tale til min kjære og å gi han en gave. Dessuten ville jeg ikke føle meg vel med at bare jeg fikk gave, han har jo fortjent det minst like mye!! Det har vært masse gavetips tidligere, bare søk på "morgengave". En storbyweekend eller lignende syns jeg er helt topp gave, da får begge glede av det. Men jeg ville nok gitt en liten gave som mer varig minne også. Hva med et bilde av deg selv?12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå