Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Spirula
Skrevet

Jeg synes absolutt dette er akseptable kopper. Jeg ville nok foretrukket den lyse, fordi den er mer personlig, men den mørke er absolutt flott den også.

Jeg ble så inspirert av dem, at jeg la inn bilde av min egen kopp i tråden. :sjenert:

Skrevet

Dette blir vanskelig... En skikkelig kopp skal jo ikke ha noen form for hank. I forhold til dagens norm er de dog akseptable ;)

Skrevet

De kunne du godt strammet opp, de er litt for store. De ser slappe og lite freshe ut også.

Anonymous poster hash: 9ac01...83f

Skrevet

Ikke noe for meg, jeg fortjener det beste og de der var i beste fall middels minus.

Men vi ser jo at det ikke stilles særlig høye krav til kopper rundt omkring, det er mye fælt å se, kopper som buler ut både her og der og både er vulgære og uformelige. Så om de der blir skrytt opp i skyene i denne tråden vil ikke det overraske meg.

Gjest åffårno
Skrevet

Mine kopper i den tråden der er hvertfall dritfine.

De er jo nesten middelaldersker, men alle tror at de er minst 10 år yngre, og de blir stadig beundret av ikke helt ferdig lagde kopper - som jo et målet foren vellykket kopp.

Jeg har nemlig lært meg å vaske koppene skikkelig, holde dem vedlike, sette dem pent i skapet etter bruk og anvender kun det mildeste oppvaskmiddel. Kun gullmunner får drikke av dem.

Opplever ofte at andre er supersjalu på mine kopper - og ingen tror meg når jeg sier de ble kjøpt for maaaange år siden.

Det finnes bare èn fasit for dritfine kopper - og det er MINE! :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe for meg, jeg fortjener det beste og de der var i beste fall middels minus.

Men vi ser jo at det ikke stilles særlig høye krav til kopper rundt omkring, det er mye fælt å se, kopper som buler ut både her og der og både er vulgære og uformelige. Så om de der blir skrytt opp i skyene i denne tråden vil ikke det overraske meg.

:grine:

De funker for me! :snurt:

Skrevet

man kan jo ta bilde av sine kopper selv før man blir kritisk til andre da

feie for egen dør mener jeg...

Hjemme har jeg helt andre kopper for de har jeg valgt selv.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! Jeg leste "er dette akseptable KROPPER?"

Woops... :fnise:

Skrevet

Hahaha! Jeg leste "er dette akseptable KROPPER?"

Woops... :fnise:

:balltre:

Anonymous poster hash: 48246...14d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...