AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 vær så snill og les alt. Enten så er jeg innbillt gravid, eller så er jeg gravid i 4 mnd. Har hørt at på noen kvinner så slår ikke Hcg-hormonet ut på graviditetstester, men det slår ut på blodprøve. Har tatt 2 negative tester. Har hatt uregelmessig mens lenge, men nå er den virkelig helt på bærtur. Har hørt at noen kvinner kan ha menslignende blødninger gjennom hele graviditeten, og har hørt om kvinner som har funnet ut at de var gravide veldig sent, eller ikke før de plutselig fødte. Føler meg fortsatt gravid etter 2 negative tester. Opplever kvalme,brekninger, har fått større og veldig mye tyngre pupper, oppblåsthet, og "rar" mage. Det blir så flaut å gå til legen å si at jeg tror jeg er innbillt gravid, eller at jeg faktisk er gravid i 4.mnd. Hvordan i huleste skal jeg si det? Skal jeg ringe å spørre om ultralyd, blodprøve..? Hva skal jeg gjøre? Klarer ikke å slutte å tenke på dette Hva hadde du spurt om/sagt/gjort om det var deg? Anonymous poster hash: bfc70...981
Gjest Mocchhaa Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Når du fikk symptomene, tenkte du veldig mye på om du kansje var gravid? For om du gjorde det, så tror jeg nokk det er innbilning. Jeg innbilte meg graviditet engang, og fikk en god del symptomer, men jeg var ikke gravid. Da tenkte jeg på det konstant
Barcelone Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg hadde gått til legen. Du bare forteller symtomene du har hatt de siste månedene, det høres jo ikke normalt ut, og så vil du vel få en gynekologisk sjekk eventuelt. Kan være legen tar noen blod prøver av deg også. Det kan være mange grunner til uregelmessig menstrasjon. 1
Gjest Mocchhaa Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Meeen altså, lite kult å faktisk være gravid så langt uten å være klar over det. Er jo bare å si at du føler deg veldig gravid, og vil sjekke for sikkerhetsskyld.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Når du fikk symptomene, tenkte du veldig mye på om du kansje var gravid? For om du gjorde det, så tror jeg nokk det er innbilning. Jeg innbilte meg graviditet engang, og fikk en god del symptomer, men jeg var ikke gravid. Da tenkte jeg på det konstant Første "symptomet" jeg fikk var at jeg fikk en blødning som kan ligne på festeblødning bare 13 dager etter sist mens. Men jeg tenkte ikke noe mer på det før jeg begynte å bli kvalm mange uker etterpå. Da begynte brekninger, og nå sitter jeg her 2 negative tester senere med nesten dobbelt så tunge pupper. Tror forresten jeg kan kjenne livmora. Har også hatt en ganske "vilter mage" med mye luft osv. Dessuten føles det som om jeg har en stein i magen. Hjelpes..vet ikke hva jeg skal tro. TS Anonymous poster hash: bfc70...981
minister-mio Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Du forteller om symptomene, men ikke om graviditetstestene. Du vil jo uansett trenge legen til å finne ut hva som er galt med deg, (innbilt)gravid eller ikke. Han kommer nok til å ta en graviditetstest, tror det er ganske vanlig å gjøre når ei dame i den alderen har sånne symptomer 2
Gjest Mocchhaa Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Første "symptomet" jeg fikk var at jeg fikk en blødning som kan ligne på festeblødning bare 13 dager etter sist mens. Men jeg tenkte ikke noe mer på det før jeg begynte å bli kvalm mange uker etterpå. Da begynte brekninger, og nå sitter jeg her 2 negative tester senere med nesten dobbelt så tunge pupper. Tror forresten jeg kan kjenne livmora. Har også hatt en ganske "vilter mage" med mye luft osv. Dessuten føles det som om jeg har en stein i magen. Hjelpes..vet ikke hva jeg skal tro. TS Anonymous poster hash: bfc70...981 Okei.. Har du hatt uregelmessig mens, eller har den alltid eller før dette vært regelmessig? Leste det nå. Uansett, da tror jeg jaggu jeg hadde gått til legen. Det kan jo også være tegn på andre sykdommer, så vidt jeg vet, så jeg sier bare kom deg til lege. Bedre å være på den sikkre siden! Endret 25. oktober 2013 av Mocchhaa
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Du forteller om symptomene, men ikke om graviditetstestene. Du vil jo uansett trenge legen til å finne ut hva som er galt med deg, (innbilt)gravid eller ikke. Han kommer nok til å ta en graviditetstest, tror det er ganske vanlig å gjøre når ei dame i den alderen har sånne symptomer Takk for svar. Det skal jeg gjøre Dame i den alderen? TS Anonymous poster hash: bfc70...981
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Okei.. Har du hatt uregelmessig mens, eller har den alltid eller før dette vært regelmessig? Leste det nå. Uansett, da tror jeg jaggu jeg hadde gått til legen. Det kan jo også være tegn på andre sykdommer, så vidt jeg vet, så jeg sier bare kom deg til lege. Bedre å være på den sikkre siden! Skal bestille time fortest mulig! Takk for hjelpen Anonymous poster hash: bfc70...981
minister-mio Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Takk for svar. Det skal jeg gjøre Dame i den alderen? TS Anonymous poster hash: bfc70...981 Nå uttrykkte jeg meg kanskje litt uklart..? Mente den "fruktbare alderen" eller hva det heter. Fra pubertet til overgangsalder, altså den alderen det er sannsynlig å bli gravid i
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Nå uttrykkte jeg meg kanskje litt uklart..? Mente den "fruktbare alderen" eller hva det heter. Fra pubertet til overgangsalder, altså den alderen det er sannsynlig å bli gravid i Det går bra! Er vel heller jeg som misforstod, er veldig trøtt etter all grublingen Ts Anonymous poster hash: bfc70...981
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #12 Skrevet 26. oktober 2013 Bare å si til legen hvordan det føles, og at du vil bekrefte/utelukke en evt graviditet så du kan slippe å bekymre deg mer ikke noe flaut eller vanskelig, bare praktisk Anonymous poster hash: 5c880...4e7 1
Kosejenta♥ Skrevet 26. oktober 2013 #13 Skrevet 26. oktober 2013 Gå til legen du. Opplevde selv mensblødninger da jeg var gravid. Hver mnd til samme tid. Var 22 uker da jeg fant det ut. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 Man kan være i en tilstand der kroppen din tror du er gravid, livmora vokserosv, men ingen baby.Anonymous poster hash: 210b5...c8d
MockingJay Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har alle de symptomene hvergang jeg tenker på graviditet Føler det er et område hvor jeg virkelig ikke kan stole på kroppen min. 1
Gjest Magdalene Skrevet 27. oktober 2013 #16 Skrevet 27. oktober 2013 Oi, slikt er ekkelt. Bestill deg time hos legen, for noe er det jo. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #17 Skrevet 27. oktober 2013 Tusen takk alle sammen Har bestilt legetime. Så nå blir det snart slutt på grubling TS Anonymous poster hash: bfc70...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå