Gå til innhold

Sendte jeg melding for sent? Hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg ser etter leilighet å leie, og i dag fant jeg endelig en jeg kunne tenke meg. Jeg kastet meg over telefonen og sendte sms nå rett før midnatt. Har ikke fått svar.

Var dette veldig dumt av meg? Det er jo freddah! :vetikke:

Anonymous poster hash: dcbff...9f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener, sendte jeg for sendt? Uhøfflig?

Skrevet

Det er det som er greit med meldinger, mottageren kan ha hørt at meldingen kom inn, men er for trøtt til å gjøre noe med det, for meldingen ligger jo der i morgen også. Det er litt andre regler for SMS enn for telefonsamtaler, selv om de også bør unngås på nattestid. Men min mening er at det er greit og om det er en skikkelig utleier, får du nok svar i morgen formiddag.

• Liker 4
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så veldig for. De tar nok kontakt imorgen.

Skrevet

Jeg mener, sendte jeg for sendt? Uhøfflig?

:ler:

Anonymous poster hash: 9373d...340

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er for sent, men bedre at du sendte melding enn ringte i alle fall.

Anonymous poster hash: a3f66...33c
Skrevet

Ikke tenk på det. Kanskje tenker h*n "det var da sent", men ingen diskvalifiserer potensielle leietakere på bakgrunn av når på døgnet de sendte SMS. Det betyr neppe noe for sjansene dine.

Anonymous poster hash: d795a...73d
Skrevet

Jeg hadde ikke svart på melding sendt meg midt på natta. Er garantert noen andre, som har ringt på en mer fornuftig tid og de er første pri.

Jeg blir dritsur om noen sender melding på natta.

Anonymous poster hash: 75ea6...4f1

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe med sene sms - det blir som et brev eller en mail som bare ligger der til det passer å lese. Men min erfaring med boliger til leie er at det ofte er så mange interessenter at ikke alle får svar uansett.

Anonymous poster hash: c7d31...626

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det blir for sent. Tenker slike meldinger bør komme inn før kl 21.

Anonymous poster hash: 3977f...18f
Skrevet

Jeg synes også det er for sent. Jeg hadde nok også valgt å ringe eller sende e-post om jeg hadde vært på leilighetsjakt. Det virker mye mer seriøst. (Jeg leier ut selv og jeg synes det grenser til frekt å bare sende sms når det kommer til noe sånt.)

Anonymous poster hash: d9ff7...803
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Synes egentlig at man bør ringe jeg da. Eventuelt ta kontakt på epost, hvis dette er oppgitt i annonsen. Jeg oppfatter sms som litt useriøst, og jeg tror det er mange godt voksne/litt eldre som også ser sånn på det.

Selv pleier jeg aldri å sende seriøse, viktige sms til folk jeg ikke kjenner etter klokka 21.00 på kvelden. Mange bryr seg sikkert ikke, men er jo kjedelig hvis du treffer den som gjør det, og det ødelegger sjansene dine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...