AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hvis en mann spør henslengt om en dame blir med på restaurant en dag, kan det av og til bety at han ikke er interessert? Men at han kun ser på deg som en kompis som han kan henge med? En bekjent/nesten venn spurte meg om for noen dager siden.. det kom ikke til å være noen andre med... Jeg er dødsbetatt av han..men han sender ingen signaler om at han liker meg. En gang nevnte han også at han kom til å være på en viss plass en kveld... og at jeg bare måtte hive meg med. Høres det ut som jeg kan ha sjans på han eller er han bare inkluderende? Men hvordan skal jeg finne ut av dette uten å spørre han? Anonymous poster hash: 7254c...fdd
Gjest JakeGreen Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg synes det høres ut som om du har gode muligheter, vennen. Lykke til. 2
She_Leiva Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Det kan jo virke som han er interessert. Jeg er ikke mann da, men jeg har invitert menn jeg så ABSOLUTT ikke finnes interessert i på kaffe ene og alene fordi jeg synes de virker som fine folk som jeg kunne ha tenkt meg å bli bedre kjent med på ett vennskapelig plan.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Ok. Så det er faktisk uumlig å finne ut av. Han kan se på meg som en kompis og rett og slett bare ha lyst til å henge? Anonymous poster hash: 7254c...fdd
She_Leiva Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Ok. Så det er faktisk uumlig å finne ut av. Han kan se på meg som en kompis og rett og slett bare ha lyst til å henge? Anonymous poster hash: 7254c...fdd Du finner nok ut av det, bare gi det litt tid. Han vil sikkert gi deg flere tegn om/når dere møtes på om han vil noe mer eller om det er ment som en start på det han ser på som ett vennskap.
Singha Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Kan godt hende jeg spør om jeg liker jenta bare som en venn ja... Eller det kan hende jeg gjør det fordi jeg har fått signaler om at jenta liker meg og vil bli bedre kjent med henne for å se om det kan være noe. Er vel uansett ikke noe vi her kan svare på. Bli med og se hva som skjer?
waco Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Det kan jo virke som han er interessert. Jeg er ikke mann da, men jeg har invitert menn jeg så ABSOLUTT ikke finnes interessert i på kaffe ene og alene fordi jeg synes de virker som fine folk som jeg kunne ha tenkt meg å bli bedre kjent med på ett vennskapelig plan. Du er mer en strateger?
She_Leiva Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 Du er mer en strateger? Eh, må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du leser det ut ifra, men om du rett og slett lurer på om jeg er ei "luremus" nå, så kan jeg si at det ganske kjapt kommer frem hva min misjon med invitasjonen er. 2
twang Skrevet 26. oktober 2013 #11 Skrevet 26. oktober 2013 Nå snakker jeg ikke for alle gutter, men man gir jo ganske klare signaler på at det er en date og ikke en kompis sammenkomst.
twang Skrevet 26. oktober 2013 #12 Skrevet 26. oktober 2013 f.eks. dersom jeg spiser ute med jente kompiser så betaler vi hver for oss, dersom jeg byr på en jente jeg vil date så gjør jeg det først klart at det er en date med små hint og betaler selvfølgelig for maten.
henriken Skrevet 26. oktober 2013 #13 Skrevet 26. oktober 2013 Nå snakker jeg ikke for alle gutter, men man gir jo ganske klare signaler på at det er en date og ikke en kompis sammenkomst. Du snakker for meg også Med mindre det er en jente jeg har kjent lenge og tydelig er kompis, så ville jeg antakelig ment det som en date.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #14 Skrevet 26. oktober 2013 Hvis en mann spør henslengt om en dame blir med på restaurant en dag, kan det av og til bety at han ikke er interessert? Men at han kun ser på deg som en kompis som han kan henge med? Anonymous poster hash: 7254c...fdd Selvsagt kan det bety det, ellers hadde vi jo levd i en verden der venner aldri er ute og spiser sammen. Anonymous poster hash: c71b2...b5f
Gjest .-L-. Skrevet 26. oktober 2013 #15 Skrevet 26. oktober 2013 Er dere venner da? Kunne gjort det med en venninne, men jeg hadde aldri spurt en jente jeg ikke kjenner noe særlig om å spise et eller annet sted med mindre jeg var interessert i henne. 1
waco Skrevet 26. oktober 2013 #16 Skrevet 26. oktober 2013 Eh, må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du leser det ut ifra, men om du rett og slett lurer på om jeg er ei "luremus" nå, så kan jeg si at det ganske kjapt kommer frem hva min misjon med invitasjonen er. En strateger her er mer ment som en som skaffer seg forbindelser for fremtidens skyld. Et bredt kontaktnettverkog mange allierte. Jeg har en kamerat som er sånn, han skaffer seg kontakter kun for kontakts skyld og etterpå tenker han, - så bra at jeg har så mange kontakter, det her kan lønne seg i fremtiden. Nettverksoppbygging, - stratetigiske øl med de rette personene. Selvsagt er det ikke fordi han er hypp på folka, men fordi han vil lære dem å kjenne slik at han vet hva folk ønsker seg...
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2013 #17 Skrevet 26. oktober 2013 En strateger her er mer ment som en som skaffer seg forbindelser for fremtidens skyld. Et bredt kontaktnettverkog mange allierte. Jeg har en kamerat som er sånn, han skaffer seg kontakter kun for kontakts skyld og etterpå tenker han, - så bra at jeg har så mange kontakter, det her kan lønne seg i fremtiden. Nettverksoppbygging, - stratetigiske øl med de rette personene. Selvsagt er det ikke fordi han er hypp på folka, men fordi han vil lære dem å kjenne slik at han vet hva folk ønsker seg... Høres ut som en politiker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå