Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn halvveis avtalt en date imorgen kveld. Mannen det er snakk om skulle sjekke opp. Kan jeg regne med at han kontakter meg før den tid da eller tror dere han forventer at jeg skal spørre han igjen?

Anonymous poster hash: 3ce0f...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Mener at han skulle sjekke opp noe som kanskje var i veien...

Skrevet

Noen?:(

Skrevet

Du har spilt ballen over til ham. Hans tur å spille den tilbake igjen.

Skrevet

Du har spilt ballen over til ham. Hans tur å spille den tilbake igjen.

Takk for svar.. Mener også at det er opp til han nå, da det var jeg som tok iniativ. Men hva hvis han forventer at jeg skal spørre igjen da?

Skrevet

Høyre du ikkje noko i frå han så berre spør du igjen, betre det enn at begge sitter å venter. Har vel ingen ting å sei kor ballen ligger...

Skrevet

Høyre du ikkje noko i frå han så berre spør du igjen, betre det enn at begge sitter å venter. Har vel ingen ting å sei kor ballen ligger...

Hvor lenge bør jeg vente med å spørre da? Til i 16-17 tiden?

Skrevet

TS her. Trenger noen råd.. Har ikke hørt noe til nå. Bør jeg spørre hva det blir til eller?

Skrevet

TS her. Trenger noen råd.. Har ikke hørt noe til nå. Bør jeg spørre hva det blir til eller?

Jeg tenker at han nok ikke er interessert. Det burde jo tross alt være grei skuring for ham å avtale et møte med deg når du har bedt ham ut først. Det er det man kaller "åpent mål", så når han da ikke benytter seg av det tviler jeg som sagt på at han er interessert.

Sånn sett skader det jo ikke å sende ham en melding til, men personlig ville jeg ikke gjort det.

Skrevet

Spør han om du ikke hører noe snart :-)

Skrevet

TS her. Jeg får veldig inntrykk av at han liker meg, men at han er elendig på å s iniativ og kontakt på sms og chat..

Skrevet

TS her. Jeg får veldig inntrykk av at han liker meg, men at han er elendig på å s iniativ og kontakt på sms og chat..

Så spør han, og få "saken" ut av verden! :)

Skrevet

Så spør han, og få "saken" ut av verden! :)

Er vel det enkleste, men tror jeg venter noen timer? Er nemlig så redd for å virke ut som ei masekjerring..?!? Har jo så lyst til at han skal være den som tar kontakt, da det var jeg son spurte han..

Skrevet

Jeg ville sendt en melding og spurt om hva som skjer i kveld, slik at jeg kunne legge andre planer om han ikke kan likevel. Det værste jeg vet er å sitte på gjerdet og vente for å se hva som skjer - om han ikke tåler såpass uten at han synes det er "mas", så er han vel lite å samle på uansett (og ikke interessert nok.)

Skrevet

Jeg ville sendt en melding og spurt om hva som skjer i kveld, slik at jeg kunne legge andre planer om han ikke kan likevel. Det værste jeg vet er å sitte på gjerdet og vente for å se hva som skjer - om han ikke tåler såpass uten at han synes det er "mas", så er han vel lite å samle på uansett (og ikke interessert nok.)

Ja, bør vel sende en.. Men kanskje vente noen timer så han får sjansen selv?

Skrevet

Hadde ikke giddet å spurt.. du spurte han, han skulle sjekke- da er det vel han som skal gi deg tilbakemelding?, gjør de det ikke innen rimelig tid antar jeg det som at de ikke er intressert.

men nå er jeg litt sær da.. mener mannen skal være jegeren så det er han som skal ta initativ om vi skal møtes og vise sin interesse..

Anonymous poster hash: 0bc06...b52
Skrevet

Typisk jente å overtolke og overtenke. Når jeg lurer på noe så spør jeg, det er slik man kommer seg noen vei i livet.

Send en avslappet melding og hør om han har planlagt noe, slik at du eventuelt kan legge planer med noen venninner. Kjipt å sitte alene en lørdags kveld.

Skrevet

Håper det ordnet seg i kveld. Fikk du snakket med han? :)

Skrevet

Hvor lenge bør jeg vente med å spørre da? Til i 16-17 tiden? Anonymous poster hash: 3ce0f...ba1

litt seint å svare no, men eg ville venta til rundt 13.00 men ikkje seinare en 17.00. Fortell oss korleis det gjekk:)
Skrevet

Håper det ordnet seg i kveld. Fikk du snakket med han? :)

Sendte en sms til han og spurte hva det ble til. Han ville komme til meg. Fantastisk kveld. Menn er avanserte når det kommer til slikt har jeg skjønt nå. Og jeg er god på å overanalysere

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...