AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg leier en bolig i høy 1. etasje, og vet at huseier ikke vil sette særlig pris på vindusfolie(selv om det ikke blir merker, de er ganske kontrollfreaker). Jeg er derfor på leit etter et fint alternativ som dekker kanskje 1/3 av vinduet i høyden, trenger ikke være hele veien. Jeg har ganske "minimalistisk" og enkelt stil ellers, så ønsker ikke noe som tar mye fokus og er utpreget "pyntete". Har noen forslag, da gjerne med link til eksempler? Anonymous poster hash: c9374...8c4
Gjest Funky Punk Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Hva med en slags ramme med en duk i ønsket farge festet til rammen? Så kan den stå i vinduskarmen og hindre innsyn
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Hmm.. Hva med å kjøpe noe plexiglass og feste vindusfolien på den, og så sette den i vinduet? Men har du forklart skikkelig godt hvordan vindusfolie fungere? Utrolig mange som ikke skjønner konseptet og tror det blir hengt opp med lim, uansett hvor mye man foklarer. Kanskje du kan lime det på et eller annet og dra av mens de ser på? Anonymous poster hash: c32f2...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå