Gå til innhold

Hva skal jeg kle meg ut som på Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en rekke Halloween-fester, og aner ikke hva jeg skal kle meg ut som. Jeg har ikke så lyst til å kle meg ut som heks, troll, gresskar eller lignende (:fnise:), men heller ikke typisk slutty som så mange gjør. Vil se fin ut, men det må være kostyme.

Tips? :)

Anonymous poster hash: ff079...e77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google "sort enke", kan bli bra med et sort skjørt og en sort topp, med kul øyesminke :) jeg gjorde det en gang, og lagde smokey eyes med spindelvev, fant mange kule YouTube videoer med tips :)

Skrevet

Agurk

Anonymous poster hash: 0151a...8a9
Skrevet

Spøkels.

Jøss, en rekke Halloween fester, blir vel fest på deg hver dag ut oktober da?

Anonymous poster hash: 5c385...0a4

Skrevet

Google "sort enke", kan bli bra med et sort skjørt og en sort topp, med kul øyesminke :) jeg gjorde det en gang, og lagde smokey eyes med spindelvev, fant mange kule YouTube videoer med tips :)

Kan ta den enda lengre ut med å kjøpe svarte knestrømper som du fyller med bomull eller dopapir, og henger med sikkerhetsnåler nedover på deg på begge sider, så du får like mange bein som en edderkopp (men husk å helle med armene og beina du har fra før). Kan ta en tynn nylontråd som du henger fra hånda di, og ned til strømpebuksebeina, så de står litt ut til siden, og ikke bare henger rett ned.

Gjest Nanne70
Skrevet

Sjørøver? En kvinneutgave av Jack Sparrow kan bli kult ;)

Skrevet

The black swan? Ellers kan du jo alltid kjøpe en feminin maske, smookey eyes og et kult antrekk. Da slipper du å tenke på om du treffer noen som er helt lik deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...