Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har vært sydover i snart en uke. Får ingen melding eller telefon, vet ikke noe om hva som skjer der nede osv. Kjæresten dro også sydover for kort tid siden (1 ukes mellomrom). Snart kommer kjæresten hjem, men har heller ikke fått vite klokkeslett, eller om jeg skal komme og hente :S Sist var det familiebesøk, nå er det studierelatert. Vi bor hver for oss, men bruker så mye tid vi kan på hverandre. Ville derfor tro at det å se meg igjen var prioritet nummer èn, lik som jeg bare ønsker å se kjæresten igjen.

Jeg vet ingentig, og kjenner nå at det kanskje ikke er så seriøst mellom oss likevel.

Hvilke tanker har dere om dette?

Nå sitter jeg for meg selv og er dritlei av følelsen om at det bare er jeg som bryr meg om kjæresten og ikke omvendt, at det bare er jeg som tror det er seriøst mellom oss. Er det ikke normalt å høre fra kjæresten om man ikke ser hverandre over en periode? Jeg ønsker jo å fortelle kjæresten at jeg har det bra og høre hvordan det går på den fronten, men kanskje dette ikke er så viktig? Skal også jeg bare la være å ta kontakt om jeg drar av gårde? Siden det tydeligvis ikke er så interessant alikevel?

Anonymous poster hash: 2ddfa...85c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt kontakt selv, da?

Anonymous poster hash: 97625...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...