Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skriver dere med folk fra nettet før dere møtes? Sånn om dere fikk bestemme tiden helt uten hensyn til andre ting?

Anonymous poster hash: b1ec3...c60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt to stk. Den første snakket jeg med i tre uker ca før vi møttes. Han andre tok det ca en måned, men hadde sikkert skjedd før om det ikke var for avstanden.

Det varierer jo fra folk til folk og hvor hyppig man snakker med hverandre :) Jeg liker å møtes etter å ha snakket en del.

Anonymous poster hash: 73299...33a
Skrevet

Det lurer jeg også på!!! Har skrevet med en fyr på nett i 2 måneder nå, og han tar ikke initiativ til å møtes : s Jeg er ganke skeptisk og forsiktig selv, men nå begynner jeg å bli utolmodig og blir usikker på om han egentlig er interessert. Ingen av oss har bilder, vi har heller ikke utvekslet bilder, ikke snakket på telefonen eller skypet. Men hvorfor gidder han å skrive med meg hvis han ikke er interessert?

Anonymous poster hash: 0d42c...524
Skrevet

Har snakka med en fyr i 1,5 år. Har bare ikke passa å møtes men vi skriver enda. Forhåpentligvis er han på vei til å flytte nærmere, så da skal vi få det til. Vi har skypa, snakka i telefon og alt det egentlig.

Anonymous poster hash: b85c1...a82
Skrevet

Oj, sitter her å lurer på å møte en fyr jeg har snakka med i 1 1/2 uke. Litt fordi det fort blir både en og to månedere til neste sjans om vi ikke møtes med det første. Kunne tenkt meg å snakke litt mer først, men faktisk ikke så veldig lenge heller, ellers så blir det så rart og skummelt å møtes om vi skal vente lenge.

Skrevet

Oj, sitter her å lurer på å møte en fyr jeg har snakka med i 1 1/2 uke. Litt fordi det fort blir både en og to månedere til neste sjans om vi ikke møtes med det første. Kunne tenkt meg å snakke litt mer først, men faktisk ikke så veldig lenge heller, ellers så blir det så rart og skummelt å møtes om vi skal vente lenge.

Ja, jeg er AB over, og angrer på at jeg ikke tvang han til å møte meg før. Nå som det har gått 1,5 år blir det bare skumlere og skumlere ;p

Skrevet

Ja, jeg er AB over, og angrer på at jeg ikke tvang han til å møte meg før. Nå som det har gått 1,5 år blir det bare skumlere og skumlere ;p

Skjønner ikke at noen klarer vere så tålmodig. Men det blir jo ikke verre, er bare å hoppe i det ;)

Men langt mellom 1,5 uke og 1,5 år!!

Ts

Skrevet

Så fort som mulig :) Alt fra noen timer til uker avhengig av avstand.

Anonymous poster hash: e60dc...b81
Skrevet

Er viktig å snakke såpass lenge sammen slik at man får et skikkelig inntrykk av hvordan han er som person, så man unngår å møte på noen man helst ikke skulle truffet. Man kan så klart ikke vite hvordan noen er 100% på forhånd, men litt må man vite. Hos noen føler man at man vet dette etter to uker, noen andre trenger man noen måneder på. Men bør vel heller ikke drøye det så alt for lenge med møtet, da det kan være lettere å møtes når begge ikke har gjort seg opp alt for mange meninger om hvordan den andre er, slik at man unngår veldig store skuffelser.

Skrevet

Enig med Julebrus. Jeg vil vite hjem jeg treffer, men ikke lage forestillinger om hvem vedkommende er. 1-2 uker er vanligvis nok for meg. Jeg pleier da å skrive ca. en lang melding per dag.

Anonymous poster hash: 30893...cf0
Skrevet

De gangene jeg har ventet flere uker har jeg alltid blitt skuffet. Jeg har fått feil inntrykk av de men også blitt narret. Han ene som narret meg hadde lagt ut bare gamle bilder av seg selv hvor han var litt kraftig men ikke så ille, når vi møttes var han enorm, noe jeg ikke finner tiltrekkende da jeg liker fjellturer ol. Jeg spurte han rett ut om det og han innrømmet at de bildene var gamle og at han brukte de pga gått mye opp i vekt.

Så jeg bestemte meg for å møte menn fra nettet så fort som mulig og date ansikt til ansikt, fikk luket ut mange uinteressante menn på den måten og fikk møte min kjære samboer som jeg nå har vært sammen med i over 3 år og har nettopp fått baby med.

Så min erfaring er at å møtes så fort som mulig er best! :)

Anonymous poster hash: 62948...a36

Skrevet

Jeg møtte en etter ca 1,5 år, og en etter ei god uke.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes man bør møtes så fort som mulig, at man har kjemi på nettet betyr ikke nødvendigvis at man har irl.

Skrevet

Vi har sendt meldinger ca hver dag og chatta i timesvis flere kvelder. Har lyst å møte han,og gjerne før fallhøyden blir for stor (noe den egentlig allerede er). Er vell skeptisk fordi jeg føler det må skje nå, eller så blir det altfor lenge til. Vil bestemme selv.

ts

Skrevet

Vi har sendt meldinger ca hver dag og chatta i timesvis flere kvelder. Har lyst å møte han,og gjerne før fallhøyden blir for stor (noe den egentlig allerede er). Er vell skeptisk fordi jeg føler det må skje nå, eller så blir det altfor lenge til. Vil bestemme selv.

ts

Kjør på! :biggrin:

Anonymous poster hash: 30893...cf0

Skrevet

Jeg møtte en etter ca 1,5 år, og en etter ei god uke.

Hvordan gikk det med det etter 1,5 år?

Skrevet

Hvordan gikk det med det etter 1,5 år?

Vi "mista" kontakten veldig fort (dvs han gadd ikke). Skal kanskje nevnes at jeg var 15år da vi møttes da (og møtet var ikke så fantastisk at det gjorde noe) ;)

Skrevet

Tror det gikk 3-4 uker før jeg spurte hun ene jeg har møtt fra nettet om vi skulle treffes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...