prinsesseemily Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Gikk fra pcen i ca 20 min og da jeg kom tilbake var skjermen helt svart og jeg fikk verken skrudd den av eller på, før jeg hadde gått så funket pcen helt fint og den er forholdsvis ny, fikk den i september. Dette har skjedd en gang før på en av de gamle pcene mine, men da viste det seg at noen hadde tråkket på skjermen. Den pcen jeg har nå har aldri ligget på gulvet slik at andre kan tråkke på den. Har prøvd å la den gå tom for strøm for så å skru den på igjen, men det funket heller ikke. Det er Samsung series 5 touch, noen som har/ har hatt den hvor det har skjedd det samme? Det eneste jeg ikke har prøvd er å prøve å ta ut skjermkortet, men det overlater jeg til de profesjonelle, tenkte å prøve før jeg betaler for noe som kanskje kan fikses raskt.
-Jiinxs- Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Første jeg tenkte på er at pcen din har gått i hvilemodus. Og at for å vekke den opp igjen så må du trykke på av/på knappen. Men jeg antar at det har du prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå